אילן גילאון חוזר לכנסת

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 חבר הכנסת האשדודי לשעבר אילן גילאון נקרא לדגל. לאחר שגילאון לא נכנס לכנסת היוצאת‫, הוא הושבע השבוע לחבר כנסת לאחר התפטרותו של עמיר פרץ. פריחה שוחחה עם גילאון בדרך לירושלים ושמעה ממנו שעד הבחירות ימשיך, כדרכו בקודש‫, לפעול למען האזרחים במדינת ישראל. אבל כששאלה את גילאון האם החיידק הפוליטי לא חזר והוא יכלל ברשימת מרצ גם בבחירות הקרובות‫, הוא ענה בנחרצות שלא. פריחה מברכת את גילאון בהרבה בריאות.

פריחה שמעה השבוע סיפור שמאוד ריגש אותה. מדובר בתושב העיר המתגורר ברובע ב׳, שעשה באחד מימת השבוע, את דרכו לכיוון קופת החולים. רגע לפני היציאה לדרכו,  עצר ליד הפח הטמון והשליך את שקית אשפת הבית. ואז הוא שם לב, שבטעות גם השליך את מסמכיו הרפואיים החשובים אותם הוא לקח בדרך לקבלת טיפול רפואי.

עובד פיקוח העירוני אלמוג פרץ אשר משמש גם כפקח הרובע, והיה בשגרת העבודה, נקרא לעזרה ע"י תושבת הרובע אשר פגשה אותו בקרבת מקום, וביקשה  את עזרתו לאדם המבוגר אשר נראה אובד עצות לאחר שהשליך שקית עם מסמכים לפח האשפה. אלמוג, הגיע למקום  והבחין באדם מבוגר לחוץ, בתחילה הרגיע אותו, ולאחר מכאן ניגש לפח הטמון והוציא את המסמכים לשמחתו של התושב.

ראש מנהלת רובע ב -אורי סבח: ״אנו רגילים לקריאות תושבים שהשליכו דברי ערך, תכשיטים, כסף  מבחינתי מסמך רפואי הוא בעל הערך הגבוה ביותר ובמיוחד לאוכלוסייה המבוגרת״.

הפקח העירוני – אלמוג פרץ : ״ראיתי את תחושת ההקלה והשמחה של התושב, שמחתי איתו ביחד לאחר שגרמנו למהפך אישי אצלו  כעת הוא שמח,מאושר והמשיך בדרכו לקבלת טיפול רפואי״. פריחה מפרגנת לעוסקים במלאכה.

פריחה צפתה בכניסת הדיירים החדשים ״לאח הגדול״ והופתעה לראות ביניהם גם את אופיר לוי, הדובר האגדי של בית החולים ׳קפלן׳ עד לא מזמן ודובר מחוז מרכז בקופת חולים ה׳כללית׳ ו׳הרצפלד׳. לוי, בן 48 גרוש ואב ל-3 מתגורר בראש העין‫, אבל פוקד לא מעט את העיר אשדוד הן בשל עבודתו והן בשל סיפור אהבה עם אשדודית. בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו ממש לפני כניסתו לבית ״האח הגדול״ הוא כותב ״חברים שלי, הגיע הרגע שלי לעבור מסע אישי ומרגש עבורי – אני הולך להיות דייר חדש בבית הכי מדובר במדינת ישראל – בית ׳האח הגדול׳. מתנצל שלא סיפרתי לאף אחד. למרות שבחיי אני אדם פתוח ומשתף, בטוח שתבינו ושתקבלו שאלו הנחיות חד משמעיות של ההפקה. אני מקווה להביא את עצמי נטו ללא מסכות וללא פילטרים ושהדיירים ה׳ותיקים׳ יארחו יפה את הדיירים החדשים. אני מבטיח שדייר או דיירת שיושיטו לי יד יקבלו על מגש הכסף את הלב האוהב שלי -ובענק״ לוי איש עם הרבה כריזמה שהוכיח כישורים גם בתחום השירה יכנס, ללא ספק , ללב הצופים. פריחה מחזיקה לו אצבעות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן