איך שומרים על האהבה?

טור המיסטיקה השבועי של לאה גבע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמה שמענו על משפטי אהבה ודיברנו על היחסים של בינו לבינה. תמיד זוכרים את היום שבו הכרנו את בני הזוג, התאהבנו והרגשנו פרפרים בבטן והתרגשנו ונהנינו מלראות אחד את השני. 

אהבה זה אחד הנושאים החשובים בחיינו, ממלאת את גופנו ואת ראשנו ואת ליבנו בהמון אושר, מניעה אותנו למרץ ולעשות הרבה דברים בחיים ואנו מלאי הרגשת סיפוק ושמחה. אהבה היא אחד הרגשות העזים ביותר שהאדם יכול לחוש, עד שלא מתאהבים מכל הלב והנשמה לא ידענו שלפעמים הרגשות מביאים אותנו למחוזות נעימים ולפעמים למקומות אפלים, אכזבות וכישלונות, משברים, עצב, שמחה.

האהבה גם כואבת מאוד כשמגיעים למשבר זוגי ויש צורך לפנות לייעוץ זוגי לפני שמפרקים את החבילה. אז התאהבנו, התרגשנו והגענו לגיל ולזמן להתחתן, עשינו קריירה, ילדים והקמנו משפחה ועם הזמן תמיד צצים קונפליקטים, ויכוחים, ריבים זוגיים ולעיתים פיצוצים רציניים עד לגירושין.

אז מה עושים כדי לשמור על האהבה? 

קודם כל יש לקבל את בני הזוג כפי שהם עם היתרונות והחסרונות. 

 1- לקשר הזוגי צריך לתת צ'אנס גם בזמן שיש מריבות כי דרכם יוצאים דברים החוצה, ויש יותר מודעות לטעויות שכל אחד עשה. 

 2- לא בושה להתנצל ולסלוח, להסיר אגו ותחרות ולהתעקש מי נכנע או צודק או אשם. לא לעשות עניין פשוט להתפייס ולהעביר הכל ולשכוח. 

 3- יום אחד בחודש הקדישו זמן איכות לשיחה גלויה ופתוחה על כל מה שמציק ומטריד בחיי הזוגיות שלכם. יום בשבוע רצוי לצאת לבלות ביחד או לעשות דברים ביחד ולגוון כל הזמן ולהכניס הרבה גוונים ותבלינים לקשר הזוגי שלכם. דעו שבנוסף הסקס הינו מחבר מאוד בין בני הזוג.

 4- אהבה היא כמו נר שדולק כל הזמן, אל תתעסקו רק בעבודה או ילדים, נקיונות או בישולים ואת הזוגיות להדחיק לפינה. גם לזוגיות אפשר לפנות זמן ביחד, לצאת לסופי שבוע או לבלות איפה שבא לכם העיקר זמן איכות ביחד זה מחזק את הקשר הזוגי וגם מוביל לתשוקה ואינטימיות טובה.

 5- תשתדלו להבין את הצד השני שוחחו עימו ברוגע ושלווה, התפייסו ואל תשאירו טינה.

6- לא רק בימי הולדת וימי נישואין קונים מתנות אפשר גם בימי חול וטוב שכל אחד יקנה משהו לשני בהפתעה.  תהיו החברים הכי טובים והיזכרו איך היכרתם ואיך אהבתם ותנסו לשוב לימים ההם, החזירו את התשוקה העזה שהייתה ביניכם.

7- סמסו אחד לשני בבוקר, שלחו אפליקציה מרגשת ויפה אחד לשני, פנקו אחד את השני, פרגנו ותכבדו. אמון, יושר כנות ונאמנות ודאגה אחד לשני – אלו דברים חשובים מאוד לזוגיות.

אתר אינטרנט www.leageva.co.il    לקריאה בנומרולוגיה , טארוט , קפה , ייעוץ זוגי , תכשיטי קבלה  אימון אישי ניתן לפנות לטלפון 052-8619838

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן