איך בוחרים רכב מליסינג?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המגזר העסקי נהנה כיום משירותי רכב מגוונים ומתקדמים באופן חסר תקדים. חברות הליסינג הרבות המציפות כיום את השוק מאפשרות לבעלי עסקים ליהנות מציי רכבים מתוחזקים היטב במחירים נוחים. כיצד, אמנם, נוכל למצות את המיטב מההיצע הקיים היום בשוק ולהבטיח שבאמת נוכל להתנהל בראש שקט כשזה מגיע לרכב? כדי לסייע לך בבחירת שירותי הליסינג הטובים ביותר, בחרנו מספר טיפים מובילים: 

לפני הכול – בטיחות הרכבים

זהו אחד האלמנטים החשובים ביותר שמומלץ לציין במסגרת המשא ומתן. חשוב שנברר אם המכונית מצוידת באביזרי בטיחות מתקדמים כמו חיישן רוורס או מצלמה אחורית, אילו מערכות בטיחות מותקנות ברכב לשמירה על בטיחות הנוסעים ולוודא כמה יעלה לנו לשלב ברכבים מערכות למניעת תאונות כמו מערכת ABS. רכבים בטוחים יותר יפחיתו את הסבירות לתאונה ויחסכו לנו לא מעט עוגמת נפש והוצאות מיותרות כגון, השתתפות עצמית ועלויות פרמיה מוגדלות.

גמישות חבילות השירות

לעתים קרובות, יציעו לך חברות הליסינג חבילות המציעות מגוון שירותים שכלל אינם דרושים לך. בפועל, העסק שלך יוציא מדי חודש סכומים מיותרים לחלוטין. כדי להבטיח שנשלם אך ורק על מה שנדרש לנו, חשוב שנפנה לחברה המציעה חבילות בהתאמה אישית ותאפשר הרכבת חבילת השירותים המתאימה ביותר לצרכים שלנו. בסופו של דבר, ניתן יהיה לחסוך סכומים מצטברים לא מבוטלים ברמת התקציב השנתי.

היצע הרכבים הירוקים

כיום, חברות ליסינג מציעות רכבים היברידיים ואפילו 100% חשמליים. במצב כזה העסק יכול לחסוך בתקציב החודשי אנו יכולים להרוויח שני יתרונות משמעותיים:

  • ראשית, ניתן לחסוך בהוצאות הדלק ולייעל את תקציב הרכב טוב יותר.
  • שנית, ולא פחות חשוב, העסק שלך לוקח חלק במהפכה הירוקה ומסייע בהפחתת פליטות הפחמן. זהו צעד חשוב שיסייע לך בבניית תדמית אחראית סביבתית למותג שלך. 

אילו שירותים נוספים נוכל לקבל?

לרוב, חברות המציעות ליסינג תפעולי פרטי יציעו מגוון רחב של שירותים – מתחזוקה ותיקונים ועד לשמירה על ניקיון הרכב ולעתים אפילו יקצו לך נהגים, ככל שהדבר נדרש. חשוב שנברר בדיוק מה נכלל בחבילת השירותים שלנו ולבחון את הצרכים עליהם ברצוננו לקבל מענה. חשוב שנבחן את כל הדקויות – למשל, האם התחזוקה כוללת החלפת צמיגים? האם נוכל לקבל שירותים בבית העסק? האם אספקת חלקי החילוף מוגבלת לסכום מסוים? ככל שנכיר טוב יותר את ההסכם שלנו, נדע בדיוק למה לצפות.

תקופת חכירת הרכבים

ברוב המקרים, יציעו לך חברות הליסינג את הרכבים לתקופה של 3 שנים. עם זאת, בחברות רבות נוכל ליהנות מחוזים גמישים וארוכי טווח יותר. ככל שגובה ההחזר החודשי הוא האלמנט העיקרי שבא בחשבון, אין ספק שניתן להרוויח מתקופות חכירה ארוכות יותר שיאפשרו לנו לפרוש את התשלומים לזמן ארוך יותר. עם זאת, חשוב שנזכור שהתחייבויות ארוכות טווח נוטות להסתבך ומגבילות את האפשרויות שלנו. בסופו של יום כאשר צי הרכבים בחברה יתיישן, אנו עלולים לאבד את הגמישות שמאפיינת את שירותי הליסינג.

אספקת רכב חלופי

חברות רבות יציעו לך רכב חלופי במקרה שרכבך יוצא מכלל שימוש. חשוב שנוודא תוך כמה זמן מתחייבת החברה לספק את הרכב החלופי ולאיזו תקופה, באילו מקרים נהיה זכאים להטבה ומהו הרכב החלופי שנוכל לקבל.

אלו רק חלק מהנושאים שחשוב לשים עליהם את הדעת לפני שבוחרים חברת ליסינג.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן