איך בוחרים וטרינר?

הכלב שלכם, החתול שלכם, הסוס, החמוס ואפילו הנחש או האיגואנה שלכם – כולם חייבים להרגיש טוב ולהיות בריאים כאשר הם נמצאים תחת השגחתכם. כיום, רבים מאמצים חיות מחמד או מגדלים חיות משק לצרכים שונים

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כדי שבעלי החיים האלה יהיו בריאים וחזקים, כמו גם יאריכו ימים – דרוש רופא מקצועי שלמד והתמחה בתחום הווטרינריה וכעת הוא שמח ואוהב לעסוק בתחום. אבל כיצד בוחרים את איש המקצוע או אשת המקצוע המתאימים כאשר יש אינספור מרפאות וטרינריות בכל רחבי הארץ?  הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב כאשר רוצים לדעת איך בוחרים וטרינר: 

מקצועיות, ניסיון והסמכה – חשוב לוודא שהווטרינר למד את התחום במשך מספר שנים וקיבל את התואר הדרוש לעסוק ברפואת בעלי חיים. 

ביקור אצל רופא מקצועי מהימן ומנוסה – בחרו רופא מומלץ ושימו לב שיש לו את כל התעודות המתאימות לטיפול בבעל החיים שלכם. לעיתים נצטרך וטרינר באשדוד מומחה באורתופדיה או וטרינר מומחה בהתנהגות בעלי חיים, כמו גם בשאר תחומים. במידה ואתם זקוקים למומחה: נסו לקבל המלצות על מומחה בתחום הדרוש לטיפול בבעל החיים שלכם. 

נראות המרפאה ושירותים – חשוב לבחור מרפאה וטרינרית שיש בה את כל הציוד הדרוש לטיפול בבעלי חיים, החל משולחן טיפולים נקי ומאובזר עד חדרי ניתוח וחדרי בידוד למקרים של מחלות מדבקות, כמו גם חדר צילום בו אפשר לבצע צילומי רנטגן, ציוד סטריליזציה, משקל, כלי ניתוח ושאר חפצים ועזרים הדרושים לטיפול בבעלי חיים. מרפאה מצוידת תוכל לספק לכם את כל השירותים להם אתם זקוקים, גם בעת טיפול חירום וגם במקרים של בדיקות או טיפולים שגרתיים. לעיתים תוכלו לקבל המלצות המרפאה לשירותי מספרה לכלבים וחתולים, במידה ותזדקקו לכך.

מחירים – בצעו השוואת מחירים בין מרפאות ובררו מחירים של שירותי רפואה סטנדרטיים. מומלץ לבחור מרפאה שמציעה תכנית טיפול שנתית שעוזרת להוזיל מחירים של מגוון טיפולים ופרוצדורות באופן משמעותי. 

שירות טוב ואיכותי – רצוי לבחור מרפאה שתוכל לספק לכם שירות ביום יום וגם שירותי חירום בעת הצורך. כידוע, חיות המחמד שלנו/ חיות משק ושאר בעלי חיים  יכולים להימצא לעיתים בסכנה וחלקם אינם צפויים ויכולים להיפגע, להידרס, לחלות או להיפצע – לכן דרוש וטרינר שיוכל להעניק טיפול מהיר ויעיל וגם לספק שירותי חירום וביקורי בית. 

באמצעות מתן תשומת לב לכל הדגשים האלה – תוכלו לבחור וטרינר באופן נכון. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן