איחוד הלוואות – מתי צריך את זה?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

'הלוואה' היא מילה שאנחנו שומעים לא פעם בין אם אנחנו צריכים אותה ואנו מבקשים אותה מגוף מסוים לבין אם מדובר בהלוואה שמציעים לנו. 

בנקים, חברות אשראי, חברות חוץ בנקאיות וגופים פיננסים כאלו ואחרים יהיו שמחים ביותר להציע לכל אחת ואחד הלוואה בעיקר בשל הריבית שנושאת הלוואה כזאת או אחרת. כיום לאחוז גבוה מהישראלים שמחזיקים בחשבונות בנק יש הלוואה אחת או שתיים בחשבון אותה לקחו בתקופה כזאת או אחרת. 

 אבל מה קורה כשיש יותר מדי חיוביים שיורדים עבור החזרת ההלוואה? מה עושים כאשר יש יותר מידי הורדות מהעו"ש או יותר מידי ריביות שלא נותנות לנו לסיים את תקופת ההלוואה בצורה חכמה? מה קורה שיש המון הוצאות ובלבול בניהול חשבון? במקרים כאלו חשוב לבדוק כיצד מבצעים איחוד הלוואות

אבל במה מדובר? 

מדובר בפעולה שנועדה לעשות קודם כל סדר בדברים ולשפר את המצב הכלכלי. איחוד הלוואות נועד להוריד את סכום הריביות על ידי פירעון הלוואות קיימות בריביות גבוהות ולהפחית את התשלומים החודשי שמשלמים לא מעט אנשים. 

איחוד הלוואות היא פעולה שנועדה לקחת מגוון רחב של הלוואות שקיימות בחשבון, לפרוע אותן ולאחד את כלל התשלומים להלוואה אחת גדולה וברורה שתכיל את כל ההתחייבויות הקודמות ואת כל הסכומים שלקחתם בהלוואה.. כך נוצר סדר בחשבון הבנק, באמצעות הפעולה אפשר לכסות מינוסים, כמו גם שניתן להחזיר סכום אחד בודד בכל חודש ולא כמה סכומים שיורדים בתאריכים שונים, ובכלל – איחוד הלוואות היא פעולה שמטרתה לאפשר אורח חיים נוח יותר וניהול חשבון בנק ברווחה מבלי לשלם ריביות גבוהות על הלוואות שנלקחו בעבר. 

איפה עושים איחוד הלוואות?

פעולה כזאת אפשר לבצע באמצעות הבנקים או באמצעות מומחים של גופים פיננסיים חוץ בנקאיים. מי שאין לו יכולת לקחת הלוואה גדולה מהבנק, יכול לפנות אל חברות חוץ בנקאיות שיציעו לו מסלולי הלוואה נכונים יותר. 

כיום יש מומחים שיעזרו לכם לעשות סדר בחיובים שלכם, בסכומי הכסף אותם לקחתם בעבר בריביות גבוהות ויספקו לכם סדר בחיובים שכבר יצאו מהשליטה שלכם. 

איחוד הלוואות היא פעולה שחשוב לעשות כדי שיהיה לכם יותר סדר בדברים ובעניינים הפיננסים שלכם, לכן רבים בוחרים לבצע את הפעולה הזו החל מפנייה אל הבנק עד בנייה אל חברה פיננסית איכותית. 

כיצד בוחרים הלוואות?

כדי להחליט מהיכן תיקחו את ההלוואה גדולה שתכסה את כל שאר ההתחייבויות שלכם בדקו מהם התנאים שמציעות חברות חוץ בנקאיות לעומת הבנק, החל מפריסת תשלומים עד גובה ריביות ומסלולי הלוואה, ולאחר מכן בחרו בתנאים הטובים ביותר. כך אפשר לעשות סדר בבלגן ולהנות מאיכות חיים טובה יותר. 

בהצלחה מתשואות פיננסים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן