אידי מככב על המרקע

צילום: מנו קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

׳אידי׳ ישראלוביץ ממסעדת אידי באשדוד, נבחר להיות הפרזנטור של  ׳תנובה׳  בהקשר לדגים של החברה. בכל ערב אנחנו רואים אותו על מסך האל.סי.די שלנו מספר פעמים. אידי נותן טיפים לבני זוג שהוא פוגש בסופרמרקט כיצד לתבל את דג הסלמון. פריחה רצה להכין.

השפית תמר אהרוני, שהיא במקרה גם הבת של השף ישראל אהרוני יחד עם בנה, שהגיח בתקופת הקורונה, הגיעו השבוע לביקור קולינרי באשדוד. החבורה החלה את הביקור בבורקס גדרה, המשיכה לנשנש צ׳יפס חלומי ב׳הולנד ציפס׳, בהמשך עצרה אצל מוריס בפינת הסנדוויץ הטוניסאי הוותיק והטעים ברובע א׳, שם אכלו פריקסה מושלם עם מטבוחה ולימון כבוש, לקראת סיום עצרו לקנח את פנינה פאי. לא שכחו לטעום את האוכל בראיחונה בית האוכל הבוכרי ולסיום עצרו במסעדת רונג׳אן שם נהנו מהמטעמים האסייתים במקום. פריחה מקווה שהיה טעים

‫הנכדה של השף אהרוני במסעדת רונג׳אן באשדוד (צילום: אלבום פרטי)

פריחה רוצה לאחל המון מזל טוב לגיא סער, אחד ממובילי מחאת השבת באשדוד, שנישא בשבוע שעבר בצל הקורונה במצודה באשדוד.  ״אירגננו את החתונה, סגרנו אולם וצלם ופשוט הכל, ואז הגיעה הקורונה.

(צילום: שי אוליאל)

במשך חודש וחצי היינו עסוקים בלתכנן את החתונה מחדש, כל שבוע תכנון אחר, פעם ככה ופעם ככה והכל בהתאם להנחיות. מרוב שסבלנו כבר רצינו שיגמר, אבל בעזרת העירייה שנתנה את המקום המדהים הזה של המצודה על מנת שזוגות שנפגעו מהקורונה יוכלו להתחתן שכן על פי האמונה אסור לדחות חתונה, קיימנו את טקס החופה והקידושין במצודה על פי כל ההנחיות של העירייה ושל משרד הבריאות במתכונת של 50 איש״.

כשכולנו  במזגן, ישנם רבים שנמצאים בחוץ בשמש הקופחת בשרב, בגשם ובכל תנאי מזג אויר  דורית שוקרון  דוורת באשדוד  היא חלק ממערך הדוורים בעיר‫. דורית עובדת כדוורת מזה  20 שנה  ומספרת כי מדי יום היא אחראית על חלוקת דואר וחבילות ברובע י"א בעיר, צועדת קילומטרים רבים במהלך יום העבודה. פריחה מצדיעה‫.

היזם ואיש עסקים האמיד יחיאל אבו, קיבל מתנה מבני משפחתו: מרצדס מפוארת שמחירה 2 מיליון שקלים. בכך הוא עקף את האיש שהחזיק במרצדס מפוארת שמחירה 1.8 מיליון שקלים. האיש הזה הוא ג'קי בן זקן.  פריחה מחכה בקוצר רוח לראות כעת מי יפתיע ראשון במטוס פרטי. אבו או בן זקן או איזה טייקון אחר שיעקוף את שניהם בסיבוב‫?

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי הקפיד וממשיך להקפיד לעטות על פניו מסיכה מפני הקורונה. הוא גם רופא, שמין את החשיבות  וגם ראש עיר, שמשמש דוגמא.

פריחה שמה לב כי יש  לו כמה מסיכות בכמה צבעים שונים. אם כבר אז שיהיה אופנתי והעיקר הבריאות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן