אחת הערים המומלצות ליציאה לחופשה , או ליציאה לחגים הקרובים ,נתניה

עיר תיירות עם מיתוג , אני אוהב את נתניה עם לבבות מפוזרים , חוף נהדר , ברים , מסעדות ונוף עוצר נשימה. ואף משתתפת בתחרויות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה של המועצה לישראל יפה

צילום: יוסי אסולין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נתניה נחשבת עיר דומה לאשדוד , אוכלוסייה מעורבת עם לא מעט עולים מצרפת, עיר על חוף ים התיכון. רבים יגידו "מזכירה לי את אשדוד" .

מה שמקל על העיר להפוך לעיר תיירות היא כמות בתי המלון , לאונדרו פלג'ה, אליאיה הפולג, רמדה העונות איילנד מרגוע ועוד.

  

לעיר נתניה חיי לילה הכוללים זמרים ,  מועדונים ואם אם תחפשו מכם כשר תאכלו לאכול היקב  שם בימי חמישי יקפיץ אותכם הזמר המקומי ותהנו ממנות גדולות . ואם תרצו חוויה איטלקית תאכלו בפאני ויני. 

יום שישי בא לכם שוק, למה לא שוק נתניה עם אווירה של יום שישי  , מנה טובה של קציצות דנים וסלטים ולא לשכוח להקים כוסית לכבוד השבת. לרגע חשבתי על השוק באשדוד ברובע ב' , אפשר אולי יש שם משהוא ואני לא יודע .

אוויה טובה בנתינה , קרובה יחסית טמפרטורה מוכרת ונוף משודרג באזורי ההרים. 

, מה שהפליא אותי זה חוף סירונית. חוף מוכרז, חוף יחסית צר לחופי הים שהורגלנו בעיר אשדוד. ניתן להנות מכיסאות נוח ושימיות 2 מיטות ים ושמשייה 35 שקלים.  אף היו נחמדים והוסיפו שולחן ללא עלות. מסתובבת  מלצרית  ותציע לכם הזמנה מהבר אם תרכשו במינימום 50 ₪ . כל זה אם יתמזל לכם המזל ומשהוא יצא מהחניה הקטנה במקום . הפליא אותי כיצד ממתינים רכבים עד שיצא משהוא מהחניה כדי שיהיה להם

כשיש תיירות בעיר זה מביא כסף מבחוץ, ויש יותר מקומות עבודה. תיירות מביאה איתה פרנסה. 

באשדוד שלנו מתקדמים מאוד מתכננים מלונות , וגם מצירים לאחרונה את חוף כי בונים את הטיילת. ובונים בתי מלון . ואלו הדברים הבסיים לתיירות. 

קיימים תוכניות לתיירות בעיר אשדוד  ,החברה לתיירות מרבה לפרסם אך כדי להביא תיירים אין ספק שהיה צרוך לוותר על שטחים לטובת מלונות. ואם באים למלון נכון שאני לא אוהב שלוקחים חלק מהים אבל כשאני הולך למלון אני מתעקש על נוף לים ובודק מרחק ממנו. אז מה עושים ? למקבלי החלטות יהיו תמיד מי שיהיה בעד ומי שיהיה נגד. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן