אחרי 4 שנים דרעי הגיע לאשדוד לסיור במוסדות ש"ס ונפגש גם עם ראש העיר לסרי בלשכתו

סיור טעון מאוד באשדוד של יו"ר ש"ס אריה דרעי האיש שימליך את ראש העיר אשדוד הבא. על רקע היחסים המורכבים של ש"ס באשדוד עם לסרי נפגש דרעי עם ראש העיר בנוכחות שני בכירי ש"ס. האם לסרי ביקש מדרעי את.תמיכתו בפעם הרביעית?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי ערך היום סיור מיוחד בעיר אשדוד יחד עם מ"מ ראש העיר אבי אמסלם ובכירי ש"ס בעיר. דרעי נפגש עם לסרי בלשכתו בנוכחות אמסלם וחיים אמסילי ודנו בנושאי צרכי ש"ס בעיר ובבחירות לרשויות.

ברקע הפגישה הגם שזה לא נאמר, עמדה באוויר שאלת התמיכה של ש"ס בלסרי בבחירות הקרובות בעוד שנה. כזכור ש"ס תמכה בלסרי 3 קדנציות. אולם בקדנציה האחרונה נוצרו יחסים מורכבים בין לסרי לאמסלם שכבש בסערה את שס והוביל אותה לניצחון חסר תקדים.בשס טוענים כי הציבור שלהם הופלה לרעה ביחס לציבור החרדי האשכנזי.

נזכיר כי ש"ס תמכה בלסרי בבחירות האחרונות בהודעה חצי שנה לפני הבחירות. כשנבחר לסרי בקולות החרדים הוא זימן ראשון את יריבו סניה כצנלסון ואת שאר חברי הקואליציה. ש"ס הוכנסה אחרונה. אמסלם חש נפגע ומאז היחסים לא השתפרו מי יודע מה. בשס זעמו על הפירורים שקיבלו. מקורבי לסרי טענו אז כי אינם יכולים לעבוד עם אמסלם ודרשו את החלפתו באחר. הם העלו את שמו של אמסילי. זה לא קרה דרעי תמך במקורבו אמסלם.

השיא ביחסים היה לאחר הבחירות. דרעי ערך כנס ענק באשדוד בעקבות ההצלחה הענקית של אמסלם שהביא 6 מנדטים. גידול של 2 נוספים. לכנס הוא הזמין את לסרי שלא הגיע לחגיגה. דרעי ואמסלם נפגעו. האם הם מחלו ללסרי מאז?

מאז עברו 4 שנים ודרעי שנמנע מלהגיע לביקורים רשמיים באשדוד שבר את הוטו. את הסיור הגדיר היום כסיור במוסדות ש"ס. במסגרת הסיור נקבע כי ייבקר בלשכתו של לסרי לשיחה. העובדה שהשיחה לא הייתה אישית ב4 עיניים יש בא כדי ללמד לתמיכה שלו בשני הבכירים רמסלם ואמסילי.

האם לסרי שאל בירר חקר האם ש"ס תתמוך בו בפעם הרביעית? לא ידוע כעת אבל לסרי היה שמח לקבל תמיכה של דרעי שכן המועמד לראשות העיר שיקבלו תמיכת דרעי יהיה בעל הסיכויים הגדולים להיבחר לראשות העיר.

בהודעה שיצאה מטעמו של אמסלם נמסר כי עם הגיעו נכנסו דרעי ואמסלם לפגישה אישית עם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי בה שוחחו על האתגרים העומדים על הפרק ועל מערכת הבחירות המתקרבת.

משם המשיכו יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי באשדוד יחד עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מ"מ ראש העיר אבי אמסלם, הרבנים הראשיים הרב חיים פינטו והרב יוסף שיינין ויו"ר המועצה הדתית הרב עובדה דהן – חנכו יחד מקווה טהרה לנשים ברובע י"א.


במהלך הסיור סקרו המשתתפים את המקווה שעבר שיפוץ נרחב ברמה הגבוהה ביותר על ידי המועצה הדתית ובעזרת תרומה נכבדה של משפחת מגד שתרמה לכבוד אב המשפחה מר אברהם מגד ז"ל.

הרב יוסף שיינין נשא דברי ברכה ואמר: "המקווה זה הבסיס של טהרת עם ישראל. זכות גדולה היא למשפחת מגד היקרה על שהשכילו להנציח את אבי המשפחה יקירנו שהיה אהוב על כולנו אברהם מגד ז"ל במצווה יקרה וחשובה זו ולהיות שותפים להרבות קדושה וטהרה בעם ישראל, הזכויות הללו יעמדו לכבוד המשפחה לבריאות ואריכות ימים ושנים".

"תעודות הוקרה" וההערכה לגברת נטלי בת שבע מגד ולבנה הרב ישראל על התרומה הנכבדה שהעניקו לשיפוץ לזכר ולעילוי נשמת אב המשפחה מר אברהם מגד ז"ל ושעל שמו נקרא המקוה בשם "טהרת אברהם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן