אחרי 10 שנים: תושבת אשדוד זכתה להיכנס לים

שוטרי תחנת משטרת אשדוד עמדו בראש הכוח שסייע לתושבת העיר להיכנס למים, ואליו הצטרף צוות אגף החופים עם מנהל אגף החופים אריה תורג’מן

צילום: אגף החופים בעיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מספר שוטרים בתחנת באשדוד פנו ביום ראשון לאריה תורג'מן (מנהל אגף החופים) , וסיפר לו על רחל סילגי -כהן, תושבת אשדוד בת 45 עם מגבלה גופנית חובבת ים אך לא זכתה הכנס למים כבר 10 שנים, ״דודו תסייע לי להגשים את החלום״ ביקשה רחל מדודו והוא מיד השיב בחיוב ויצר קשר עם מנהל אגף החופים בעיריית אשדוד אריה תורג’מן, אשר הקים ויזם את פרויקט מנגישים ומגשימים לך את הים .

תדריך מבצעי
הכוחות החלו להתארגן לקראת המבצע ,בוצעו תדריכים מפורטים כולל מיקום הכניסה של הצוות המלווה ולקראת השעה 10:00 כלל הצוותים המתינו לרחל בחוף אורנים,היא יורדת מרכבה ומתרגשת מאוד .
כוח תורג’מן מקבלים את פניה ויחד איתם המציל הראשי אלון אוחיון, אשר מסביר לה על הסביבה הימית ובעיקר מוריד לה את החשש הגדול ,״אנחנו כולם איתך,אני נכנס איתך למים ולא עוזב אותך, אין מגבלת זמן ,אנחנו כולנו רוצים שתהני״ ציין אלון בפניה.

10:27 – רחל, ישובה על כיסא הים המונגש ,אלון המציל הראשי מוביל אותה לעבר הים ,רגע לפני שהיא נכנסת למים היא מחבקת את הצוותים ומודה להם על הסיוע והאושר שהם הביאו לה.

כעבור דקה, החלה הכניסה למים,הים גבה גלים, גלי הים שוטפים את רחל ואלון לא עוזב אותה ומשוחח איתה גם כאשר היא במים, שואל לשלומה וכיצד את מרגישה השמחה של רחל גדולה מאוד .

בפעם הראשונה מזה 10 שנים , רחל עשתה זאת נכנסה למים . החיוך נפרס על פניה ואת התחושה אפאחד לא יכול להבין .תודה לכם מלאכים רחל מסכמת את היום הזה ומודה שוב לכולם ומבטיחה לחזור שוב לבוא ולהנות מאותה הרגשה עילאית .

אגף החופים בעירית אשדוד, הנגיש עד היום כ-300 בקשות לכניסה למים באמצעות התוכנית שהייתה הראשונה בישראל והחלה לפעול כבר לפני שש שנים

"אנחנו פועלים כל השנה במטרה להגשים את החלומות ,תמיד אנחנו חושבים שראינו הכול ובכל פעם שוב אנחנו לומדים מחדש ובעיקר מקבלים שיעור לחיים מכל אחת ואחד שבאים לכאן וניתנה לנו הזכות להגשים חלומות״, מציין אריה תורג’מן מנהל אגף החופים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן