אחרי שלא הוזמן לאף עיר, שימי תבורי יופיע ביום העצמאות באשדוד

צילום: אור גפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שהזמר שימי תבורי סיפר באמצעי התקשורת כי השנה בפעם הראשונה, לא הוזמן להופיע בבמות יום העצמאות באף עיר בארץ. ועל אף שהציע את עצמו לעיריות לא הייתה התעניינות. "הזמרים הצעירים לוקחים מאות אלפים להופעה אחת, והעיריות יכולות לסגור עשרה אמנים ותיקים במחיר של זמר אחד. הם מתנהגים כאילו שאין מבוגרים”, אמר באחד הראיונות. ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי שמע על כך, והחליט, ביום רביעי האחרון, לשוח עם שימי תבורי, והזמין  אותו להופיע באשדוד ביום העצמאות. ״שוחחתי הבוקר עם הזמר שימי תבורי והזמנתי אותו להופיע על בימת אשדוד בחגיגות העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. הצטערתי לשמוע ששימי תבורי לא הוזמן להופיע בחגיגות העצמאות והיה חשוב לי שיקבל את הבמה לה הוא ראוי – כאן אצלנו בעיר וישמיע משיריו הנפלאים, שרבים מאיתנו גדלו עליהם. ״כינור דוד״ ו״עוד סיפור של אהבה״, ״לילה בלי כוכב״ וגם ״תני לי את הלב״ הם רק חלק מהיצירות שנוגנו בכל בית ישראלי במשך שנים וראוי שימשיכו להתנגן בקרבנו, לצד הלהיטים החדשים. כי מוסיקה טובה, כמו יין טוב רק משתבחת עם השנים״. פריחה חושבת שזה מעשה אצילי של ראש העיר ד״ר לסרי.

פריחה שמעה כי ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, עבר בבית חולים ׳אסותא׳ הליך רפואי  בכף רגלו. ההליך נמשך כחצי שעה. ועל אף שד"ר לסרי מתקשה לדרוך על הרגל, הוא מקפיד להגיע למשרדו כל יום.

ד"ר לסרי מבקש להודות לד"ר שלמה אליאס מנהל היחידה האורטופדית לכף רגל וקרסול, לנטלי מזכירת היחידה, ולצוות חדר הניתוח על הטיפול מקצועי והשירות האדיב. פריחה מאחלת לו רפואה שלמה.

פריחה שמעה שלכבוד ציון עשור לקריירה שלו, הזמר איתי לוי הגיע להתארח ברדיו דרום, בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה. השניים נזכרו איך הכירו בתחילת הדרך ואיך יורם תמך בו מהרגע הראשון. עוד איתי סיפר על התקופה הקשה שעבר ואיך הצליח להתגבר עם הרבה נחישות וכוח רצון. וכן, מאוד הוא רוצה ילדים. רק מתי תבוא רק האחת שלו?

ביום שישי האחרון שירן פרץ, מי שהייתה העוזרת של חברת המועצה שרון מרק בבחירות המונציפליות הקודמות ומי ששימשה כאשת היח״צ של חברת המועצה סטלה ויינשטיין שהקימה את סיעת 30/40 בבחירות לכנסת, השיקה את הספר "הודעה לתקשורת" במסעדת "וויט סושי" ביבנה.

אשת יחסי הציבור השיקה את הספר שלה וכולם הגיעו לפרגן: לירז ברניס אסייג, נאוה בוקר, ישראל אזולאי ובת הזוג אוראל עגיב, מרדכי חסידים, אילנה ודיאנה טרננקו, דנה לפידות ובעלה יוסי, דרור רוקנשטיין, משה קוגמן, חני ויעקב בוזגלו, חגית היימן, תמיר ורדי, אסתר קסטרו, אורית ברבי דוגמנית, כפיר כהן, מיכה סלמה, שחר מזור ועוד. הספר שעוסק איך לעשות יחסי ציבור לעסק שלכם שבו שירן מגלה את הסודות של עולם התקשורת.

פריחה שמעה כי בסוף השבוע שעבר נפתח אחד המלונות הטובים בעולם, Atlantis the royal בדובאי, אליו הוזמנו כמה מובילי דעת קהל מישראל וביניהם אסי עזר, גיא פינס, בר רפאלי ועוד. מי שזכה להכנס לרשימת המוזמנים הוא עורך כתב התיירות של ״ישראל היום״, תושב אשדוד לשעבר, שמעון יעיש.

האירוע המרכזי בהשקת המלון היה ההופעה של ביונסה, גם הדוגמנית קנדל ג׳נר נכחה בסוף השבוע והשיקה שם את הטקילה החדשה שלה. אגב, המלון ממוקם בקצה של אי הדקל בדובאי וצפוי להיפתח לקהל הרחב ב-10 בפברואר השנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן