אחים תאומים לתואר

השבוע היה שבוע מרגש בבית משפחת לנקרי באשדוד. באותו השבוע סיימו יחד האחים התאומים מתני ויוגב תארים בהנדסה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד

צילום: יובל קנר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מתני לנקרי (30) מאשדוד, סיים את התואר בהנדסת בניין בשנת 2019, היה אמור לקבל את התואר בטקס ביוני 2020, ועקב הקורונה הטקס נדחה והתקיים רק שבוע שעבר . כך יצא שבשבוע אחד קיבל את התואר יחד עם אחיו יוגב שסיים שנה אחריו. "בלימודים בתיכון לא ממש השקעתי, אף פעם לא התחברתי למסגרת. ידעתי מה אני אוהב ורוצה לעשות אבל לא מצאתי איך לממש את עצמי בתוך המסגרת. ברגע שהגעתי למכללה כבר ידעתי שזה הזמן לתת את כל מה שאני יכול לתת כדי להצליח" מספר מתני.

מתני לא רק שסיים את המכינה והתקבל ללימודים, אלא התבלט בשנת המכינה, וכבר לפני שהתחיל את לימודיו הרשמיים במכללה, הוצא לו להיות חונך במכינות לבאים אחריו. "בתואר השקעתי וניסיתי להתבלט כמה שיותר." מתני היה מצטיין דיקן 3 שנים במהלך התואר, הוא השתתף בתכנית חילופי סטודנטים בווגאס, אליה התקבל בזכות הישיגיו בלימודי התואר.

המשלחת היא שיתוף פעולה מיוחד בין המכללה לאוניברסיטה בווגאס, במהלכה יצר קשר עם פרופסורים בעלי שם עולמי איתם היה בקשר לגבי מחקרים באמצעותם צבר ידע בתחום. בשנתיים האחרונות מתני עובד בחברת תכנון וקונסטרוקציה בין הגדולות בארץ, במסגרת העבודה הוא לוקח חלק בפרוייקטים גדולים ומגוונים .

כשנשאל על חווית הלמידה המשותפת עם אחיו יוגב במכללה, אמר: "את יוגב לא פגשתי הרבה במהלך התואר. בהתחלה היינו נפגשים מדי פעם במסדרונות ושואלים אחד את השני איך הולך, אבל בסה"כ כל אחד היה בחוג הלימודים שלו. מדי פעם הייתי עוזר לו בקורסים ושאלות שהיו לו על החומר. אבל בסוף כל אחד מאיתנו עשה את הדרך שלו לבד".

אבל אם תשאלו את יוגב לנקרי, שגם הוא קיבל את התואר הראשון שלו בהנדסת מכונות ב-SCE השבוע: "העובדה שאח שלי למד הרבה קורסים חופפים למה שאני לומד עזרה מאוד. אני זוכר שהיו מקרים שבהם היו דברים שבהתחלה נשמעו לי סינית ובאתי אליו וביקשתי שיסביר לי. היו גם מקרים שבהם היינו נפגשים בבית אצל ההורים בסופי שבוע ומדברים על הלימודים או מדברים ומנהלים שיחה על הדברים שחשוב שנדע."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן