אזכרה של דמעות ושמחה: ספר תורה לעילוי נשמתה של אסנת מור יוסף

פריחה היתה השבוע באזכרה השנתית של אסתר מור יוסף ז"ל שנקטפה בדמי ימיה לאחר מחלה קשה. בני המשפחה הכניסו ספר תורה לזכרה, ולזכר בתה רונית מלק שנפטרה גם היא בדמי ימיה לאחר מחלה קשה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זו היתה אזכרה של דמעות ושמחה שהתערבבו יחד. האזכרה והכנסת ספר תורה נערכו בביתו של ראש המשפחה אורי הבעל של אסתר ז"ל והאבא של רונית מלק, בהשתתפות המשפחה הגרעינית.

הנוכחים לא הצליחו  לעצור את דמעתם, ובראשם סופר סת״ם (ספר תורה, תפילין, מזוזות) רבי אברהם חטואל.  הרב מחה דמעה כאשר הבעל הצעיר האלמן אילן מוקף בארבע בנותיו הקטנות, הוזמן לכתוב את האות האחרונה בספר התורה.

הרב משה ועקנין בן לאחת המשפחות המיוחסות בעיר, ריתק את בני המשפחה שעצבות גדולה שררה באזכרה. ובנאומו החד והמרתק עודד את המשפחה שלא יכולה לשכוח את האם והסבתא אסתר ובתה רונית שנפטרו בדמי ימיהן ממחלה קשה.

פריחה לא הפסיקה להתפעל מהמשפחה הגרעינית של אורי מור יוסף, ילדים, נכדים, כלות, מגובשים סביב הסבא אורי. כאשר הסתיימה כתיבת הספר קמו כל בני המשפחה לרקוד עם ספר תורה בשירה אדירה.

פריחה שמעה שהשבוע הגיעו להתארח באולפן של ׳רדיו דרום׳ בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה שני אורחים מכובדים מאוד‫.

הראשון היה קובי פרץ שהגיע יחד עם בנו והשניים אפילו שרו יחד בשידור השני שהגיע השבוע היה לא אחר מאשר הראל סקעת, יקיר התחנה, שדאג בכל הפסקת פרסומות לצאת מהאולפן ולהצטלם עם המעריצות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן