אות המערכה למשרתים ברצועת הביטחון לחלל האחרון בלבנון צחי איטח ז"ל

סמל צחי איטח ז"ל היה החלל האחרון שנפל בלבנון. אביו קב"ט עיריית אשדוד, אריה איטח רעייתו וילדיו יהיו שם כדי לקבל את האות, עבור בנם שנפל בבופור והיה לחלל האחרון טרם הנסיגה. איטח :"זה כבוד גדול לנו ולכל משפחות חללי המלחמה הזו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אביב כוכבי הרמטכ"ל ובכירים נוספים ישתתפו יעניקו היום את אות הלחימה בלבנון למשרתים שם לאורך השנים: לוחמים קצינים ומילואמינקים. האותוטת יוענקו גם למשפחות חללי המלחמה ובאופן סמלי הוזמנו משפחותיהם של תא"ל ארז גרשטיין, הקצין הבכיר שנפל במלחמה וסמל צחי איטח ז"ל החלל האחרון שנפל בלבנון. אביו קב"ט העירייה, אריה איטח ורעייתו וילדיו יהיו שם כדי לקבל את האות, עבור בנם שנפל בבופור והיה לחלל האחרון טרם הנסיגה.

איטח: "כשקיבלנו אתה ההודעה התרגשתי מאוד. זה כבוד גדול שעל מלחמה שכמעט ונשכחה מזכירים זאת בטקס מיוחד ובאותות ויש גם צער כמובן על הילדים שהלכו. כל הזמן זה צף מחדש. זו הייתה מלחמה של ממש ואני מרוצה וטוב לי שלא שכחו את הבנים שנפלו ואת משפחות החללים שירימו ראשם".

הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, חברי פורום מטכ"ל ובכירים נוספים יקיימו היום (שני) יום עיון מיוחד בנושא "אות המערכה ללחימה ברצועת הביטחון". לאחר יום העיון ייפתח טקס רשמי בו ייחשף אות המערכה.יום העיון, אשר יחל בשעה 14:30, בהנחיית טלי ליפקין-שחק, יעסוק בסקירת אירועי הלחימה בלבנון לאורך השנים, עד ליציאת כוחות ישראל מרצועת הביטחון בשנת 2001. לאורך היום ישתתפו רמטכ"לים לשעבר, ביניהם שר הביטחון בני גנץ ורא"ל (במיל') שאול מופז, בפאנלים שונים אשר יעסקו בזוויות שונות של הלחימה.בשעה 20:00 ייפתח באופן רשמי טקס חשיפת אות המערכה ובמהלכו יישא שר הביטחון דברים. לאחרי הנאומים, יוענק האות לרמטכ"ל כוכבי על ידי גנץ ומופז. כוכבי עצמו יעניק את האות לאחר מכן למשפחותיהם של תת אלוף ארז גרשטיין ז"ל, הקצין הבכיר ביותר שנפל בלבנון ולמשפחתו של סמל צחי איטח ז"ל, שהיה לחייל האחרון שנפל בלבנון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן