"אורית אלמוזנינו מתסיסה בעיר ואני חוזר ואומר הגלגל בחוף לידו לא יעבוד בשבת"

הגלגל הפוליטי ממשיך להסתובב. ממ"ק ראש עיריית אשדוד אבי אמסלם תוקף את אלמוזנינו ויוצא להגנת חברו הרב חיים אמסילי :"אין לי מושג מה האינטרס של אורית אלמוזלינו להתסיס שוב את העיר – המכתב של חברי הרב חיים אמסילי היה מתבקש על מנת להפנות תשומת הלב למיזם תיירותי חשוב שעתיד לקום בעיר לרווחת כל תושבי העיר אשדוד שנהפך לצערי למיזם פוליטי של כצנלסון וחבורתו".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אבי אמסלם מחזיר בפעם המי יודע כמה בתגובה לסגן ראש העיר שמעון כצנלסון וחברי סיעתו ושוב על סוגיית הגלגל.

אמסלם מגיב על דבריה של אלמוזנינו כאן באשדוד10 שאמרה שהגלגל יעבוד בשבת במכרז החדש בניגוד לדרישתו של חבר הדירקטוריון של החברה לתיירות מטעם ש"ס חיים אמסילי, שביקש להכניס סעיפים שהגלגל לא יפעל בשבת ובדוכנים ימכרו רק אוכל כשר.

אמסלם לאלמוזנינו:" צר לי שאת מתגאה ברמיסת השבת בראש חוצות וברגל גסה על חשבון רגשותיהם של רוב תושבי העיר המסורתיים שרוצים ומעוניינים בהמשך הסטטוס קוו ושמירת השבת ודוגלים ב"חיה ותן לחיות".


עוד אומר אמסלם:"ממליץ לך להעמיק קצת אודות הסטטוס קוו העירוני שלפיו מותרת פעילות אך ורק בחופי הים עצמם, לא ברצועת החוף, לא במרכזי מסחר ולא בסיטי כפי שכתבת בטעות או במזיד…
אני אומר באופן חד משמעי, הגלגל הענק לא יפעל בשבת ואני לא אאפשר כל פגיעה בשבת קודש, מעבר לכך אני וחבריי לסיעה נמשיך לדאוג למסורת ומורשת ישראל ובכלל זה גם בתי כנסת וכוללים בכל רחבי העיר ולמרות הצבעתכם נגד הקמת בית הכנסת ברובע ט"ו, נושא זה יעלה להצבעה במועצה הקרובה ויאושר אתכם או בלעדיכם, ובתכניות להקים באזור זה עוד כמה כוללים ובתי כנסת.
צר לי שגם במקרה זה את ויתר חברייך לסיעה התנהגתם בכפיות טובה נגד ראש העיר שטיפח אתכם במהלך כל הקדנציה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן