אוריאן הפכה לאם – ובן הזוג הציע נישואים בבית החולים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לספר לכם על אירוע מרגש במיוחד שהתרחש השבוע בבית החולים ׳אסותא׳, בשעה שאוריאן בטיטו ומשה אלבז תושבי העיר אשדוד, הביאו את בתם לעולם. השמחה הייתה כפולה ומכופלת שכן מיד לאחר מכן ביקש הבעל לעתיד את ידה של אשתו לעתיד ונענה בחיוב.

ההורים הנרגשים: "אז מסתבר שניתן להפוך את היום הזה אפילו ליותר מאושר. יש לנו את הזכות להיות ההורים של התינוקת המקסימה והמושלמת שלנו ויש לנו את הזכות להיות אחד עבור השני גם באופן רשמי וממוסד. יום של שמחה גדולה. בהזדמנות זו, תודה לבית החולים הציבורי ׳אסותא׳ אשדוד על חוויות לידה יוצאת דופן, מיוחדת ומקצועית, החל ממחלקת אם ועובר ועד לחדר הלידה ומחלקת היולדות

בתפילת הנעילה בבית הכנסת ״היכל נפתלי״ ברובע ט”ו, התכבד המועמד לראשות העירייה ברק סרי בפתיחת ההיכל של תפילת הסליחות. מי שקנה את פתיחת ההיכל למחותנו ברק סרי היה אברהם טטרושווילי (גייה). על המכובד שילם טטרושווילי אלפיים שקלים. פריחה מאחלת הצלחה לברק סרי.

גייה טטרוושווילי קנה למחותנו ברק סרי את פתיחת ההיכל. (צילום ארכיון: ״סטודיו קמליה׳)

פריחה שמעה כי ביום חמישי האחרון הופתעו הנוסעים ברכבת ישראל כשלפתע שמעו יללות של חתול אבוד באחד מהקרונות. מיד הודיעו לפקח שפינה את הנוסעים לקרון אחר ויחד עם עובדת ׳צוות 3׳ ניקיון איתרו את החתול מתחת למושב וסייעו לו לצאת. הצוות המתין עם החתול עד להגעה לתחנת אשדוד-עד הלום. שם, בסיוע של מנהל התחנה, הצליחו לשחרר את החתול לחופשי.

החתול שניצל על ידי עובדת הרכבת ליאת אמן-פנטנש/ (צילום: רכבת ישראל)

 ליאת אמן פנטנש, תושבת אשקלון עובדת ׳צוות 3׳ ניקיון ברכבת ישראל מזה 10 שנים, אמרה: "בכל יום אנחנו עוזרים לאנשים כשאנחנו מוצאים חפצים שאבדו ולפעמים אף עוזרים לבעלי חיים. הפעם, הוצאתי את החתול מתחת למושב ועזרתי לשחרר אותו. בצוות 3 ניקיון שיבחו את פעילותה המהירה של העובדת ואת מקצועיותה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן