אופיר טובול העניק את ספרו החדש ללסרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שהשבוע נפגש ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי עם אופיר טובול שנולד וגדל באשדוד, לכבוד הוצאת ספרו – "קול התור" אשר עוסק בהגות ציונית מסורתית-ספרדית, חדשה וישנה ובחיפוש אחר מכנה משותף ישראלי. ״אלו ערכים שחשוב ביותר להציג בימינו. אנו גאים בך אופיר ותודה על העשיה התרבותית-חברתית פורצת הדרך שלך, ועל מפגש מרתק ומעשיר״, אמר ד״ר לסרי. פריחה מפרגנת.

אם תפגשו את אירמה צור, פעילה חברתית ועובדת בחברה לתיירות ״חופית״, תמסרו לה המון מזל טוב כי השבוע היא הפכה לסבתא מאושרת לשתי נכדות תאומות. אירמה הנרגשת סיפרה כי התאומות היילי ועומר נולדו בתאריך העברי של יום הולדתה ז׳ בסיוון. התאומות נולדו בבית חולים רמב״ם בחיפה לבנה רועי ולאשתו שיר. השניים נישאו בספטמבר 2019 ומתגוררים בחיפה ולומדים בטכניון. הלידה התרחשה בזמן מבצע ״שומר החומות״ ובזמן שאירמה ובעלה על הלידה נורו טילים על אשדוד‫. ״רק כעבור 4 שעות הצלחנו לנסוע לבית החולים‫, ואיזה אושר עילאי זה להחזיק בנכדות״ אומרת הסבתא הטרייה. פריחה מאחלת מזל טוב כפול‫.

קולולו בבית משפחת גלבר‫. חברת המועצה עו״ד הלן גלבר ובעלה אבי עומדים לחתן את בנם טל גלבר בן 29‫, מהנדס תוכנה ב׳אמזון׳ ואופיר כרמי בת 29 מנהלת משאבי אנוש‫. בני הזוג הכירו במהלךך בצבא והחליטו לאחר 9 שנות זוגיות להתחתן. החתונה תיערך ב- 11.8.21 באולמי הגבעה בגבעת ברנר. פריחה מברכת את הזוג הצעיר. 

חינת השנה התקיימה השבוע. דור כנפו, בנו של ממלא מקום ראש העיר עו״ד גבי כנפו ובחירת ליבו ספיר אלמקייס קיימו ברוב פאר טקס חינה לקראת נישואיהם הקרובים. החינה התקיימה במלון ׳לאונרדו׳ עם תפאורה מיוחדת והארוסה החליפה שלל תלבושות מפוארות‫. בנדוניה‫: שעוני רולקס לחתן ולכלה‫, וערכות קוסמטיקה של חברת ׳שאנל׳‫. את הערב הנעימה להקת שפתיים והזמרת זוכת ״האח הגדול״ זהבה בן‫. לקראת סוף הערב‫: גבי עלה על השולחנות והחל לרקוד. בערב נכחו בעיקר בני משפחה וחברים קרובים וכמובן שהבוס ד״ר יחיאל לסרי הגיע לברך את הזוג. בנדוניה‫: ערכות של דור וספיר שני הייטקיסטים מצליחים יינשאו ביום רביעי 9.6.21 באולמי ״בית על הים״ בתל אביב-יפו. לפריחה אין ספק שתהיה חגיגה גדולה עם הרבה אורחים. ברכות לזוג הצעיר. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן