אוניברסיטה לקטנטנים באשדוד יוצאת לדרך

המשפחתון הלימודי "אורחן מרום" פותח חוגים אחר הצהריים. אוניברסיטה לקטנטנים תושק ב-10 באוקטובר 2021

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יחד עם הדיווחים על פתיחת הלימודים ב-1 בספטמבר, תיפתח באשדוד גם אוניברסיטה לקטנטנים, לגילאי חצי שנה ועד 5 שנים. באוניברסיטה לקטנטנים יתקיימו חוגי העשרה לתינוקות ופעוטות, שיקנו להם מושגים ותכנים דידקטיים, כגון: זיהוי אותיות האלף-בית, זיהוי אותיות ה-ABC , מושגי מרחב, מספרים וצורות הנדסיות. הלמידה נעשית דרך פעילויות ריתמוסיקה ותיאטרון. המטרה היא להקנות לתינוקות כבר מגיל צעיר מיומנויות למידה, שישפיעו על מבנה אישיותם ויפתחו את התקשורת הבין-אישית, הביטחון העצמי, ואת השפה שלהם.

"כהורים, השקעה בילדים מגיל קטן – היא ההשקעה הכי טובה שלכם בחיים", אומרת הדיאל שחר, מנהלת משפחתון "אורחן מרום" ומייסדת השיטה ללימוד תינוקות ופעוטות מגיל 4 חודשים. לאור הצלחותיה המוכחות בלימוד תינוקות ופעוטות לקרוא, לספור ולזהות צורות הנדסיות, היא מביאה את השיטה לקהל הרחב, ומשיקה את "אוניברסיטה לקטנטנים" ב-10.10.2021.

החל מאוקטובר, השיעורים באוניברסיטה לקטנטנים יערכו בכל יום שלישי החל מהשעה 17:15, למשך 45 דקות, בשתי קבוצות – בוגרים וקטנים. ליצירת קשר ניתן להירשם בעמוד: https://did.li/mishpachton-orchan-merom

"אורחן מרום" הוא משפחתון ייחודי, שמטפח ומקנה לתינוקות ופעוטות תכנים ולמידה, שמפתחים אותם מבחינה מוחית ובין-אישית. בגיל שנה, התינוקות כבר לומדים לזהות את אותיות האלף-בית, מספרים, צבעים, מושגים מוזיקליים ועוד. הלמידה היא פעילה, אינטראקטיבית, במטרה לעורר אצל הפעוט מוטיבציה להשתתף, ליצור קשרים ולהתפתח.

על פי מחקרים רבים, גירוי סנסומוטורי הוא בעל חשיבות רבה בהתפתחות התינוק. מחקרים הראו כי כבר בגיל 9 חודשים, התערבות אקראית של מוסיקה מובנית משפרת את העיבוד העצבי של תינוקות. כמו כן, התגלה כי המרכיב המוטיבציוני הוא המרכיב החשוב ביותר בתהליך של עיבוד עצבי אצל תינוקות, והוא מונע על ידי מערכת תגמולים במוח, ובייחוד על ידי האזורים מהם מופרש דופמין במהלך אינטראקציות חברתיות. תינוקות לומדים טוב יותר בנוכחות תינוקות אחרים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן