אהבה בכביש: התאהבה במחלץ לאחר שנתקעה עם פנצ'רים, והשבוע נישאו

שני כהן 27 מאשדוד נסעה לפני כשנה לצפון כשלפתע אירע לה פנצ׳ר בשני גלגלי המכונית . היא הזעיקה עזרה מעמותת 'ידידים', ששלחו טעות את יעקב מזרחי, מתנדב מאיזור תל אביב שנחלץ לעזרתה בגשם השוטף להחליף לה גלגלים. שנה לאחר מכן, השבוע, הם עמדו ביחד תחת חופה ונישאו כדת משה וישראל

שנה אחרי החילוץ. חתונה כדת משה וישראל. מזל טוב. צילום: שי ואיתי מומונטס
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האהבה נמצאת בכל מקום. גם בשום מקום בצפון בגשם שוטף ללא נפש חיה וכשאת נתקעת בליל גשמים רחוק מהבית באמצע הלילה עם פנצ׳ר בגלגלים. זה לא סרט דמיוני זה קרה במציאות לשני כהן מאשדוד.

שני, בתו של המציל ברנרד כהן ושל אליס, סטודנטית למנהל עסקים במכללת אשקלון. באפריל שעבר היא נסעה בלילה גשום לצפון לפגוש חברים. אחרי מפגש שמח היא נסעה בשעה מאוחרת בלילה הביתה לאשדוד. ״פתאום התפנצ'רו לי 2 גלגלים״ היא מספרת. "לא ידעתי מה לעשות. לילה וגשם. מישהו אמר לי לפנות ל׳ ידידים׳ עמותה שמסייעת לתקלות בדרך. עד אז לא הכרתי אותם בכלל והתקשרתי לבקש עזרה״.
על הקו היה מנהל מוקד צפון בידידים משה אלבז, שקיבל את ההודעה משני שסיפרה לו שיש לה פנצ'רים בכביש 85 בצפון. השעה הייתה אחרי חצות בלילה גשום מאוד. הוא הודיע לה שהוא שולח עזרה ובטעות במקום לשלוח מתנדב מאיסור הצפון הוא העביר את הפניה בטעות למנתנדב מאיזור תל אביב.

טעות אנוש או חץ מקופידון שנורה באותו רגע, יעקב מזרחי ( 28), מתנדב ותיק מסניף תל אביב קיבל את הפניה והודיע כי הוא יוצא לכיוון הצפון. "השעה הייתה כבר 2 בלילה.  שעתיים שאני מחכה וזה מגיע המתנדב  יעקב. תוך שהוא החליף לי את הגלגל הוא אמר לי ׳בואי אני אלווה אותך עד נקודה מסוימת שאני אראה שהכל בסדר ואחוזר לתל אביב'. התחלנו לדבר וסיפרתי לו שיש עוד בעיות באוטו שנכבה לי כל שניה. יעקב סיפר שיש לו עסק למצברים בתל אביב, ׳מצברי יעקב׳ ושאבוא אליו הוא יסדר לי וגם יחליף את המושבים שהתלכלכו. כשהתחלנו לדבר כבר בהתחלה היה קליק וידעתי שזה זה בשנייה".

וכמו באגדות, עד מהרה האהבה בינהם פרצה והם הפכו לזוג אוהב, ויעקב אף קנה לשני אוטו חדש, שסביר להניח יתקלקל פחות מהקודם שהיה לה,  והשבוע הם מיסדו את הקשר, שנה אחרי בחתונה מרגשת באולמי טוריה.

"השעה הייתה כבר 2 בלילה.  שעתיים שאני מחכה וזה מגיע המתנדב  יעקב. תוך שהוא החליף לי את הגלגל הוא אמר לי ׳בואי אני אלווה אותך עד נקודה מסוימת שאני אראה שהכל בסדר ואחזור לתל אביב'"

ש. שני, מתי הוא הציע לך נישואים?
״ די מהר הפכנו לזוג. בחודש דצמבר הוא הציע לי נישואים. שכשקבעו את תאריך החתונה זה היה לפני שנגיף הקורונה הפך את חיינו. למרות הכל, הם נישאו בדיוק ביום הולדת 27 של שני. ״אנחנו החברים הכי טובים בעולם גם אם היינו מתחתנים בקופסת נעליים היינו עדיין מאושרים".

החתונה התקיימה במגבלות הקורונה באולמי טרוייה. בין אורחי הכבוד היו גם משה אלבז שבזכותו השניים הכירו וגם לייזי שטרן סמנכ״ל ידידים. שני התלבשה והתאפרה בדימטריוס באשקלון שליוו אותה עם איפור וסידור השמלה והתסרוקת לאורך כל הדרך. על הרחבה היקפית הדי גיי יוסי גוויטה את הרוקדים. ״היה מדהים״ מסכמת שני. "אנשים לא הפסיקו להגיד לי כמה זאת חתונה מטורפת. היינו מוקפים במלא אהבה. אהבה אמיתית אנשים לא באו לכבד אלא לאהוב איתנו. תודה לכולם״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן