אדומים ועירוני מתכוננות לעונת המלפפונים

קבוצות עירוני ואדומים אשדוד מתכוננות לעונת המשחקים 2022/23 וכמו בכל קיץ, קצב בניית הסגל לא מהיר במיוחד. שני המועדונים הגאים מתכוננים לעונות קריטיות מבחינתם. דו"ח קיץ אצל שתי הקבוצות האהודות בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שבע שנים אחרי שפרצו לחיינו, האדומים ועירוני אשדוד עדיין לא הגשימו את המטרות שלהן. בצד האדום במקום להתארגן לעונה הבאה, מתעסקים בבתי משפט. בצד הצהוב מנסים לקושש עוד ועוד רוכשי מניות בכדי להעמיד תקציב שיתאים להתמודדות בצמרת ליגה א'. חודשיים לפני תחילת העונה ונראה כי כרגע שתי הקבוצות אינן מוכנות לעונה הבאה וממשיכות להתבונן במ.ס אשדוד חצי בהערצה, חצי בקנאה.

הנהלה חדשה לאדומים

אצל האדומים אשדוד השבוע זרמו דיווחים על מציאת רוכשים לקבוצה בדמותם של יוסי כנפו, מלכי אניג'ר ונועם פרקש, תושבי אשדוד ותיקים שמזוהים עם הפועל אשדוד. השלושה אמורים לקחת על עצמם את ניהול הקבוצה, כאשר ככל הנראה, כנפו הוא הבכיר שבהם. כנפו ידוע כבעלים הכל יכול של מועדון בית"ר אשדוד, מליגה ג' מרכז. כעת נראה כי המועדון הצנוע של כנפו יתפרק ואת מקומו תתפוס אגודת אדומים אשדוד. לא ברור מה יעלה בגורל הקבוצה בעונה הבאה בכל מה שקשור להפחתת 12 הנקודות, שבית הדין גזר עליה. סימן שאלה גדול עוד יותר מרחף מעל גובה התקציב וזהותם של שחקני הסגל לא ידועה, כמו גם של המאמן. בהנהלה ינסו להשאיר את הצוות המקצועי בראשותם של יאיר אזולאי ועידן שריקי על כנו ולבנות סגל סביב הקפטן לישי ביטון ומושאלים נוספים ממ.ס אשדוד. הרבה יהיה תלוי בטוב לבו של הספונסר הבלתי רשמי של מ.ס אשדוד, בן זקן, שאם ירצה, ישלח שחקנים מהאקדמיה לחזק את האדומים אשדוד.

7 שנים אחרי הקמתה, נראה כי האדומים אשדוד עומדת בפני קיץ גורלי. ירידת ליגה בחזרה לליגה א' יכולה לגרום לכדור שלג שסופו באיבוד זהות ואפילו סכנת פירוק. הקבוצה אמנם העפילה בצורה מרשימה מליגה א' ועד לליגה הלאומית, ואף הצליחה לסיים במקום הרביעי בטבלה בעונה שעברה אך לצד ההצלחה המקצועית, את האדומים ליוו השנה שערוריות רבות ומקרה האלימות של הבעלים לשעבר רוני חג'ג' במשחק בראשל"צ והפארסה סביב רוני אוואט הם רק כמה דוגמאות להתנהלות על גבול השכונתית. למזלה יש לה את הקהל שלה שחי ונושם את הקבוצה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע וכל עוד הוא יגיע ויעמוד מאחורי השחקנים, הסיכוי להצליח גבוה.

מניות רבותי, מניות

כמו בכל קיץ בשבע השנים האחרונות, בעירוני אשדוד משווקים את חבילת המניות לאוהדים שלהם. המודל שאותו התחילה הפועל קטמון והמשיכה הפועל פ"ת בהצלחה, נראה כעת תקוע במקצת. בעוד הפועל פ"ת והפועל קטמון (שהספיקה להחזיר את השם להפועל ירושלים) נהנות מגרעין אוהדים של יותר מ-2000, אצל עירוני אשדוד יכולים רק לחלום על מספר שכזה. עירוני אשדוד לא מצליחה לשבור אפילו את תקרת 300 המניות ונכשלת בהגדלת גרעין האוהדים שנה אחר שנה. אך אולי ההנהלה מכינה לנו ספונסר שלא ציפינו לו, שיטרוף את כל הקלפים וישקיע ברכש מאסיבי. בינתיים השבוע הקבוצה הודיעה על רכש ראשון לעונה הקרובה- עומר ריסמני בן ה-24, שיכול לשחק גם כקשר וגם כבלם ומגיע משמשון כפר קאסם.

כעת המצב לא נראה ברור, אך בניגוד לאדומים, לעירוני אשדוד לפחות יש מאמן ודאי. יוסי חכים שהגיע באמצע העונה שעברה במקום אבי אבינו ושידרג את הקבוצה קיבל את האמון והאשראי וחתם לעונה נוספת בעירוני אשדוד. הסגל יבנה בהתאם לקצב מכירת המניות ונראה כי לשם מופעלים כל המשאבים בימים אלה. גם עזרה ממ.ס אשדוד לא תזיק וזאת גם לא בושה לבקש, כאשר השאלת שחקנים צעירים מהאקדמיה לטובת עירוני אשדוד, נראית בגדר משהו שיכול להציל לעירוני אשדוד את העונה. האוהדים מצדם מאסו בליגה א' והם מביטים באדומים אשדוד בקנאה ובמ.ס אשדוד מרחוק. 7 שנים אחרי הקמת הקבוצה במהלך שאיים להיות המפץ הגדול של הכדורגל האשדודי, בעירוני מבינים שהחלום הוא קשה מאוד להשגה. לצד רגעים היסטוריים כמו העפלת שתי ליגות וניצחונות יוקרתיים בדרבי, הקבוצה מדשדשת כבר 3 עונות בליגה א' ולא רואה את הצמרת אפילו עם משקפת. עוד עונה בינונית לא תתקבל אצל הקהל בצורה נינוחה, ונראה כי העונה הקרובה היא קריטית למועדון.

גם הפועל בני אשדוד מתכוננת

העולה החדשה לליגה ב' דרום, הפועל בני אשדוד ומעלה הילוך בהכנות שלה לקראת העונה הבאה. הקבוצה הודיעה על חיזוק ראשון בדמותו של חלוץ מבטיח בשם אורי כהן. האחרון מגיע ממכבי רמלה, שם כבש בעונה שעברה 27 שערים בליגה ג' מרכז. בצעירותו נחשב כהן בן ה-30 להבטחה גדולה ושיחק בנבחרות הצעירות של ישראל, כמו גם במכבי ת"א, הפועל חדרה והפועל קטמון. בהפועל בני אשדוד מתרגשים לקראת פתיחת העונה הבאה בליגה ב', עונה שתהיה עונת מפתח עבור המועדון הצנוע שמנוהל כהלכה על ידי שרלי אטיאס. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן