אדומים אשדוד תנסה לשכוח מהצרות מול רעננה

אחרי הפגרה הארוכה גם הליגה הלאומית חוזרת וקבוצת האדומים אשדוד תצא בשישי לאצטדיון ר"ג ותפגוש את הפועל רעננה (15:00). בעירוני אשדוד השחקנים התארחו באימון קבוצת 'שוויון בכדורגל' וחמישי אירחו את הפועל אזור במסגרת ליגה א' דרום

צילום: רז זהבי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי פגרת הנבחרות ושזרוע החורף במגרשי הכדורגל בישראל, הליגה השנייה בטיבה בארץ חוזרת ואיתה גם הנציגה שלנו, אדומים אשדוד. זה לא סוד שתקופה לא קלה עוברת על הקבוצה ותחושת אי הוודאות ממשיכה לרחף עליה. בימים האחרונים השחקנים קיבלו את משכורות ספטמבר ואוקטובר והושג השקט בגזרה הזאת. אולם, הצד הפיננסי הקלוקל באדומים לא מפסיק לספק סנסציות. הפעם החלוץ לשעבר אוהד קדוסי זכה בתביעה שלו מול האדומים על הלנת שכר ועוגמת נפש והקבוצה תאלץ לשלם לו קרוב ל-200 אלף שקלים.

מבחינה מקצועית, על אף הצרות הכלכליות, הקבוצה מהווה עד עתה את אחת מהפתעות העונה בליגה הלאומית ומקדימה בטבלה אימפריות עבר כמו בני יהודה והפועל פ"ת. ביום שישי היא תנסה לשכוח מהצרות ותצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה באצטדיון ר"ג במסגרת המחזור ה-12 של הליגה הלאומית. האדומים כבר הצהירו לא פעם שהמטרה של הקבוצה העונה הוא להישאר בליגה ולתת במה  והזדמנות לצעירים. רעננה נמצאת כרגע מתחת לקו האדום ואם האדומים אשדוד להשיג תוצאה טובה, היא תמשיך לשמור על מרחק גדול מהתחתית. במצב שכזה, היא תוכל להמשיך לתת לשחקנים הצעירים את הבמה ואת הביטחון.

מצב רוח טוב ב'עירוניה'

גם ליגה א' דרום חזרה השבוע מהפגרה שלה ביום חמישי בערב השבוע עירוני אשדוד אירחה באצטדיון הסינטטי בעיר את הפועל אזור והמגן האשדודי שלה, נוגן חן. המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון. לאחר יציאה לא טובה לפגרה עם תיקו ביתי לא מחוייב מול מכבי יבנה והדחה מפתיעה ממשחקי גביע המדינה, בקבוצה שררה השבוע אווירה טובה והציפייה היא להתחיל לצבור נקודות ולהתקדם לעבר הצמרת בליגה א'.

צילום: מוטי קדוש

ביום שישי שעבר שחקני הקבוצה הבוגרת הפתיעו את קבוצת בעלי הצרכים המיוחדים 'שוויון בכדורגל', כאשר הבוגרים השתתפו באימון ושיחקו עם השחקנים המיוחדים. הייתה אווירה נפלאה ומרגשת והחיבור היה נפלא. כן ירבו חיבורים ושיתופי פעולה שכאלה, שכן שחקני הקבוצה המיוחדת נהנו מזמן איכות מופלא מבחינתם וגם שחקני הקבוצה הבוגרת נרתמו למהלך וגם נתרמו ממנו.   

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן