אדומים אשדוד העפילו לליגה הלאומית

אדומים אשדוד על העפילה ללאומית אחרי ניצחון דרמטי על מכבי יפו בתוצאה 1-2. אסייג ואדלשטיין הפכו את התוצאה עבור האדומים שזוכים באליפות ליגה א' דרום

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

העונה הכי גדולה בתולדות קבוצת האדומים אשדוד שהוקמה בשנת 2014 תסתיים עם זכייה באליפות ליגה א' דרום והעפלה יוקרתית לליגה הלאומית. יום חג לקהל האדום היה ביום שישי האחרון באצטדיון היא', במסגרת המחזור החמישי של פלייאוף העלייה והשחקנים המארחים עשו את שלהם בצורה הכי דרמטית ומרגשת שיכולה להיות. למעלה מ-1000 אוהדים של האדומים לא ידעו את נפשם מרוב שמחה, חלקם אפילו נגעו בצלחת האליפות והתמוגגו מאושר.

עוד קודם לכן, הם כססו ציפורניים לאחר שער יתרון של מכבי יפו בדקה ה-70, שהגיע משום מקום, בדמות בעיטה מחוץ לרחבה של המחליף יונתן פרבר, שפגעה בשחקן הגנה, היטעתה את אוראל מסיקה השוער וחדרה לרשת. 500 אוהדי האורחת, שסיפקו תפאורה יוצאת מין הכלל קפצו לשמיים וזה היה אחד מרגעי השיא של המשחק ושל העונה כולה.

המון אדום של פרצופים מודאגים צפו במתרחש ופשוט לא עמדו במתח. מיד לאחר הפיגור, המאמן יאיר אזולאי הכניס למשחק את עוזרו, עידן שריקי וזה היה רגע מכונן. כעבור שתי דקות כדור קרן היתל בשוער האורח, בן וולבלסקי, שהשמיט את הכדור, יוסי אסייג עט על המציאה, דחק פנימה וקבע 1-1. השער היה צפירת הרגעה עבור האדומים שכבר ראו את הליגה הלאומית מתרחקת.

ב-17 הדקות שנותרו שתי הקבוצות ניסו לנצח. האדומים כדי להבטיח עלייה ואילו מכבי יפו הייתה חייבת ניצחון כדי להיות תלויה בעצמה במחזור הסיום. כשכבר כולם התכוננו לתיקו ולדחיית ההכרעה למחזור הסיום, האדומים אשדוד יצאה להתקפה מתפרצת סוחפת בדקה ה-95. טל איילה הוביל את הכדור במהירות ומסר לעבר אוהד אדלשטיין שבעט לפינה הרחוקה כדור חד שפגש את הרשת ופילח לאוהדי מכבי יפו את הלב. אדלשטיין הוריד את חולצתו וכשהציצית הקטנה שעל גופו חשופה, רץ אחוז טירוף לכיוון הקהל של האדומים, עשה 'סאלטה' על הדשא, הביט לשמיים ואמר ברכת 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד'. רגע מרגש עבור אדלשטיין שהיה שם בזמן הנכון והוכיח אופי גדול. זה היה גם הרגע שבו כל הרגשות התפרצו.

כעבור דקה שרק לסיום השופט הבכיר שבדרך כלל שופט משחקי ליגת העל, שניר לוי והאצטדיון ולמעשה העיר אשדוד נצבעה באדום. בסיום השחקנים התאספו באזור יציע האוהדים וצלחת האליפות של ליגה א' דרום לעונת 2020/21 הוענקה. שמפניות נפתחו. השחקנים רקדו. צילמו והצטלמו ובעיקר שמחו על השלמת המשימה הקשה ועל כך שרשמו היסטוריה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן