אביסרור כבש את תאילנד

לוחם ה-MMA האשדוד דויד אביסרור זכה במדליית הכסף באליפות הפתוחה לגראפלינג, באותו היום נודע לו שחברו, אביעד ניר, נרצח בפיגוע בחווארה. אביסרור: “שמחתי על ההישג ואיך ששמעתי על הפיגוע לקחתי את זה קשה"

שמחה ועצב במעמד אחד. אביסרור על הפודיום.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שבת האחרונה התקיימה אליפות תאילנד הפתוחה בגראפלינג, הטורניר הכי גדול והכי קשוח בעולם של ארגון ה-ADCC. בתחרות השתתפו מעל 1,500 מתחרים מכל העולם. מישראל ייצגו שלושה ספורטאים כולל את דויד אביסרור הנציג האשדודי היחידי. אביסרור התחרה במקצה של 99+ קילו מקצועיים וגרף את מדליית הכסף לאחר ארבעה ניצחונות והפסד אחד בגמר.

"התחרות הזאת הייתה חלק ממחנה האימונים שעברתי במשך שלושה שבועות בפוקט במועדון שכולם בו מוסלמים. לא הרגשתי שום יחס של אגו או שנאה כלפיי מעצם היותי יהודי, סיפר אביסרור. "הייתה פה הרגשה של משפחה מהרגע שדרכתי במקום בפעם הראשונה. למחנה הזה יצאתי בחששות רבות כי טסתי בפעם הראשונה למחנה אימונים לבד, כשאני לא יודע שום שפה חוץ מעברית. לא ידעתי אך אני אסתדר, אם אני יבין את המאמנים הלוחמים. כולם היו מאוד סבלנים כלפיי למרות הקושי הרב שלי עם השפה".

מטרת המחנה הייתה להחזיר את אביסרור לעניינים במטרה לחזור כבר השנה לזירת ה-MMA. "במחנה עברתי קושי רב מבחינת כושר, כי הקצב אימונים פה הוא מאוד גבוה. בגלל חוסר הכושר שלי עברתי גם פציעות, אבל למדתי להתמודד עם הפציעות ולא לתת להן לגרום לי להפסיק להתאמן, זה חיזק אותי מאוד מנטאלית. חלק מהמחנה גם עברתי קורס שופטים בינלאומי שעכשיו אוכל לשפוט בכל מקום בעולם שארצה", סיפר אביסרור ל״השבוע באשדוד. "אני חוזר לארץ מהמחנה עם מלא גאווה כי השגתי שני הישגים. הצלחתי להניף את דגל ישראל על הפודיום של הטורניר הגראפלינג הגדול בעולם, וההישג השני זה שהמועדון שערכתי בו את מחנה האימונים ציין את ההישג שלי בלוח ההישגים של המועדונים עם דגל של ישראל, וזה בתוך מועדון של מוסלמים. הלוואי שהיתה בישראל אהבת חינם כזאת כמו שיש פה, שאנחנו היהודים והמוסלמים היינו יכולים לחיות בשלום ולא בריב".

אביסרור סיפר כי לאחר הזכייה הוא גילה לצערו הרב שחברו, אביעד ניר, נרצח בפיגוע בחווארה. "אחרי התחרות גם נודע לי בצער רב על מות חבר יקר ואביו בפיגוע בחווארה. קיבלתי את זה קשה. מצד אחד זה יום שהייתי מאוד שמח ממנו בגלל ההישג, אבל מצד שני חבר טוב שלי נרצח בפיגוע בגלל שנאת חינם. אני חוזר לישראל עם מלא כלים וניסיון שרק מחכה להעביר לתלמידים שלי אותם. ומחכה לחזור למחנה האימונים כבר בשנה הבאה".

ביום שלישי הקרוב, אביסרור יחזור לזירת הגראפלינג שם יתחרה נגד ארמנד חיון. הקרב יתקיים בחוף ׳דלילה׳ באשקלון בשעה 17:00.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן