סגן ראש העיר הוותיק לשער ,אבינועם סרי, אביו של ברק סרי, זכה בסוף השבוע ליקיר העיר אשדוד

אבינועם סרי, סגן ראש העיר אשדוד לשעבר זכה ביום חמישי באות יקיר אשדוד בטקס במשכן האומנויות בעיר. "אני ממש לא אובייקטיבי, אבל הגיע לו. באמת שהגיע." אמר בהתרגשות בנו, ברק סרי ,ששמו עולה כמועמד מוביל לראשות העיר אשדוד . מזל טוב לאבינעם סרי שבאמת מגיע לו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


בסוף השבוע זכה סגן ראש העיר אשדוד לשעבר אבינועם סרי לקבל את אות יקיר העיר אשדוד.סרי שימש במשך שנים ביחד עם ראש העיר אשדוד לשעבר צבי צילקר ז"ל. סרי שימש בתפקידים רבים בינהם כיו"ר חפ"א והוציא לפועל את הקמת רובע טו בין היתר.

סרי נולד בשנת 1939 בחולון, מהילדים הראשונים בעיר. למד בישיבה התיכונית כפר הרא״ה, התגייס לצנחנים, התחתן עם רינה ז״ל, חיפש עבודה והגיע לאשדוד בשנת 1960, עיר תעשיה בחיתוליה, והחל לעבוד במפעל הטקסטיל רוגוזין.
במלחמת ששת הימים, שירת כצנחן בחטיבה 55 ששחררה את ירושלים. נפצע בהסתערות על העיר העתיקה. במלחמת יום כיפור, כצנחן, חצה את התעלה באוגדה של אריק שרון. :חצי שנה לא ראינו אותו"ספר בנו ברק."ל השנים עבד קשה מאד, לפעמים שתי משמרות ביום. התקדם מאד במפעל. ואז נבחר לסגן ראש העיר ויו״ר החברה לפיתוח אשדוד בתקופת העליה הגדולה מחבר העמים. טיפל גם בנוער עבריין, כיהן עשרות שנים כיו״ר הועד למען החייל, אימצו את גבעתי ועוד בסיסים, סייע לרווחת חיילים רבים.


ברק:"והיו גם ימים לא קלים: רינה אמי, רעייתו, נפטרה בשנת 1987 בגיל 46. היתה מורה, אהבת חייו והוא התקשה להתאושש במשך שנים.
הוא עוד מעט בן 84. עשה הרבה, הטביע חותם, הקים משפחה יפה, ארבעה ילדים, 13 נכדים, שלושה נינים.
מה לאחל לו? בריאות טובה, נחת מכולנו, עוד הרבה נינים ורק טוב. הכי טוב שאפשר. מזל טוב אבא!".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן