אביזרים וכלים לבישול בשטח ובבית

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בישול בבית, בחצר ובשטח מעולם לא היה מגרה ומורכב כפי שהוא היום. בזכות מגוון רחב של מוצרים, שיכולים לספק מענה מדויק לכל צרכי הבישול שלכם באמצעות אש. מרגישים שחצר הבית זקוקה למנגל חדש? או שבא לכם לקחת את הרגלי האכילה שלכם לשלב הבא?
חברת רוקח למוצרי להבה כאן בשביל לענות על כל הצרכים שלכם, ולהעניק לכם את הכלי הנחוצים לבישול בבית, בחצר ובאוויר הפתוח. החנות של רוקח עשירה במגוון מוצרים כגון: גרילים שונים, קמינים, אביזרים שונים למטבח, מעשנות בשר, קמאדו, מדורות לגינה וכל דבר נוסף שתצטרכו על מנת לספק לכם ולאורחים שלכם, חוויה קולינארית אותנטית והכי חשוב טעימה. האביזרים של רוקח מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, על מנת לענות על הצורך של החברה לספק את האביזרים וכלים לבישול ברמה הטובה ביותר בשוק, ובמחיר הכי שווה.
חברת רוקח פועלת כבר עשרות שנים בתחום החימום ומוצרי הבהרה, מתוך חזון ואהבה למוצרי בישול לבית, לחצר ובמהלך טיול. בהתאם לכך מוצרי החברה הם האיכותיים ביותר בשוק, שיוכלו להמשיך ולשרת אתכם לעוד שנים רבות.

פויקה לבית ומתחת לכוכבים

הפופולאריות ההולכת וגדלה של הפויקה בקרב הקהל הישראלי, הולכת וצומחת כבר מספר עשורים. מכלי בישול שהומצא בדרום אפריקה על ידי חוואים שבילו זמן רב בשטח, ופיתחו כלי פשוט וגאוני לבישול ארוחות טעימות, מתחת לכוכבים. פויקה הוא בעצם סיר מתכת גדול, שמשמש לבישול באופן הבא: סיר הפויקה מונח על האש, ולאחר מכן מתחילים להוסיף ירקות, בשר ולבסוף קטניות. כל אלה מתבשלים להם יחדו בריקוד של טעמים וצבעים שבסופו נקבל ארוחה עשירה וטעימה.
אחרי יותר ממאה שנים, פויקה הפך להיות אביזר פופולארי לכל מפגש בטבע ומיידית מוסיף קסם וחוויה קולינארית.
בחנות המקוונת של רוקח ניתן למצוא מגוון רחב של סירי פויקה, בגדלים שונים ובעלות משלוח מצחיקה. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר באמצעות הטלפון או דרך האי מייל, והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכל שאלה, לייעץ ולהכווין אתכם, לכיוון סיר הפויקה המושלם ביותר עבורכם. 

מנגל גז מנצח

לאנשים שנהנים מחוויות האירוח של משפחה וחברים בחצר, לצד מנגל במיטב המסורת הישראלית, יש לנו הצעה מפתה במיוחד- מנגל גז. שפועל כשמו על גז וניתן להציב בחצר הגינה, במיקום על פי בחירתכם. מנגל גז מאפשר לכם את כל היתרונות של מנגל מבלי כאב הראש הנלווה לקניית גחלים והדלקתם. מנגל גז פשוט פועל על גז ומאפשר לכם לצלות את הבשר והירקות שלכם ברמה הטובה ביותר ובאפס מאמץ. אנו מזמינים אתכם לאתר של רוקח, חברה מובילה למוצרי להבה הפועלת משנת 1978. באתר החברה תוכלו למצוא מנגל גז בגדלים שונים, ממיטב החברות בשוק. לכל צורכי המנגל שלכם מנגל גז מומלץ קונים רק ברוקח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן