תאגיד המים "יובלים אשדוד" הקים קרן שתסייע בתשלום לבעלי חוב נזקקים

הפניה לקרן הינה באמצעות המענה הטלפוני במרכז שירות הלקוחות בטלפון 1-800-800-566, דוא"ל [email protected] פקס: 08-8628955

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל


"יובלים אשדוד" הקים קרן לאחריות חברתית – אשר תסייע לבעלי חובות לשלם את חשבונות המים. לאור המצב הכלכלי בישראל, אשר החמיר בשל משבר הקורונה, הצטברו חובות בתשלומי המים בקרב לקוחות מאוכלוסיות מוחלשות. לאור זאת הקים תאגיד המים "יובלים אשדוד" קרן אשר תפקידה לסייע בהסדרת חובות – באמצעות הפחתת הריבית וההצמדה. מדובר בסכומים העשויים להגיע לאלפי ₪ לאדם, אשר יאפשרו להסדיר חובות מצטברים.

מ"מ המנכ"לית מלי  בן ברוך," אנו רואים חובה ערכית לסייע ולהקל על לקוחותינו ככל הניתן. נמשיך לפעול ולבסס מדיניות של אחריות חברתית למען לקוחות "יובלים אשדוד".



הקרן תפעל עד ה-30/11. על מנת להוסיף ולהקל על התושבים אף  יזמה באחרונה מ"מ המנכ"לית מלי בן ברוך פנייה ישירה בטלפון של נציגי השירות של "יובלים אשדוד"  לתושבים בעלי חובות גבוהים, בכדי שהללו יצטרפו לקרן האחריות החברתית ובכך יסדירו את חובם.
 "יובלים אשדוד" הינו תאגיד המים המוביל בישראל בתחום האחריות החברתית, בשנה וחצי האחרונות הוביל התאגיד מדיניות משמעותית בתחום זה. בין היתר ביסס התאגיד תכנית לשמירה על וותיקים בודדים באמצעות בקרה על צריכת המים במערכת קריאת מדי המים מרחוק (קר"מ), המשיך והעמיק בשליחת התראות לצרכנים על צריכה גבוהה על מנת לחסוך בעלויות מיותרות, יצר שירותים מונגשים באתר ובמרכז שירות הלקוחות ועובדיו אף שפצו דירות של "אקים אשדוד".  כעת הקים, כאמור, התאגיד קרן לאחריות חברתית אשר במסגרתה יופחתו הריביות וההצמדה לבעלי חוב. מ"מ המנכ"לית מלי  בן ברוך," אנו רואים חובה ערכית לסייע ולהקל על לקוחותינו ככל הניתן. נמשיך לפעול ולבסס מדיניות של אחריות חברתית למען לקוחות "יובלים אשדוד".
 


 

כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

הורדה לאייפון:

דילוג לתוכן