שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד "הנמל ממשיך לעבוד תחת אש ולתת שירות בלתי מתפשר" –

השבוע התקיים כנס לקוחות פרימיום של חברת נמל אשדוד במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הכנס, שנערך במתכונת מצומצמת לנוכח המצב הביטחוני, כלל הופעה של חנוך דאום והרצאה מאת ניר דבורי. כמו כן, הופיעה הלהקה "גדולים במדים" של עמותת יד לילד המיוחד, המורכבת מחיילות ומחיילים עם צרכים מיוחדים, שריגשה את המשתתפים עד דמעות.

מימין שאול שניידר ניסן לוי מנכל הנמל אלי בר יוסף סמנכ"ל הלקוחות אפרת כהן ראשת מחלקת שירות לקוחות. צילום: צילום פבל טולצ'ינסקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הכנס התקיים במעמד יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, ומנכ"ל נמל אשדוד, ניסן לוי, ובהשתתפות לקוחות הנמל ממגזרים שונים, בהם מגזר כלי הרכב, סוכני אוניות, משלחים בינלאומיים, מובילים יבשתיים, יבואנים, יצואנים ואורחים נוספים.

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, הדגיש בדבריו: "אני מבקש להודות מקרב לב לעובדי ומנהלי חברת הנמל אשר המשיכו לעבוד תחת אש ואזעקות במשך חודשים, תוך גילוי אומץ לב אזרחי ומתן שירות בלתי מתפשר לכלל לקוחות הנמל ולגורמים הביטחוניים. אנחנו מתחרים מול חמישה נמלים פרטיים ומוכיחים כל יום שאנחנו יכולים להתחרות, לשמר את לקוחותינו ואף לגייס לקוחות חדשים".

שניידר הוסיף כי החברה ממשיכה להשקיע בציוד, תשתיות, ותחום החדשנות כדי לשמור על מעמדה כמובילה. "אנו ממשיכים להיערך למצב של מלחמה מלאה בצפון ולהבטיח שירות גם בתנאים הקשים ביותר," ציין.

ניסן לוי, מנכ"ל נמל אשדוד, התייחס לאתגרים שעמדו בפני הנמל בשנה האחרונה: "מלחמת חרבות ברזל השפיעה על המשק הישראלי ועל נמל אשדוד בפרט, אך הנמל לא הפסיק לעבוד לרגע גם תחת מטחי טילים. אנחנו פועלים בסביבה תחרותית ומבינים שהשירות הוא הדבר המרכזי שעלינו להשקיע בו". לוי סיכם בדבריו כי החברה ממשיכה לפעול במסירות ולהגביר את רמת השירות והמקצועיות שלה לטובת לקוחותיה.

הכנס הסתיים בהבעת תקווה לחזרת החטופים בשלום והצלחה לכל חיילי צה"ל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן