עשרות מתנדבים הגיעו להקמת ארגון "משמר הרובע" באשדוד

במוצאי שבת, בשעת לילה מאוחרת, ננעל כינוס היסוד של ארגון 'משמר הרובע' באולם של מוסדות תהילה לדוד ברחוב ההסתדרות בעיר

צילום: יהושע פרוכטר / דוברות משמר הרובע
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עשרות מתנדבים אשר הצטרפו לשורות הארגון הגיעו בשעה היעודה, להשתתף בכינוס היסוד של הארגון החשוב, אשר הצורך בהקמתו המיידית, ברורה לכל.

דברי פתיחה נמסרו על ידי הרב הגאון רבי חיים בן חמו שליט"א אשר עודד וחיזק את פעילות ארגון 'משמר הרובע' ואמר כי "חייבים לחזק,להוקיר, ולתת את מלוא הגיבוי לארגון 'משמר הרובע', שהרי הם באים לשמור על כולנו", עוד הוסיף ואמר למתנדבים היקרים ש "מי שמופקד על שמירה בודאי שהוא עצמו צריך להראות דוגמה אישית".

מיד לאחריו דיבר הדיין הרה"ג ר' אברהם חיים ברנשטיין שליט"א וציין בדבריו ש "כתוב בגמרא, שתלמידי חכמים פטורים מאגרת שמירה בעיר משום שתורה מגינה ומצילה, ובוודאי כשקמים אנשים יראים לדבר ה', ולוקחים חלק בשמירה, בוודאי ובוודאי שבכח שניהם, תתווסף השמירה לעיר".

מ"מ ראש העיר ויו"ר ש"ס הרב אבי אמסלם בירך את המתנדבים, ואמר ש "יש חשיבות מאוד גדולה להקמת ארגון 'משמר הרובע' על ידי כך שיהיה קו חירום ייעודי, אשר יתן מענה בצורה מיטבית, וכך אירועים יטופלו על הצד היותר טוב".

אחריו עלה ודיבר סגן ראש העיר ויו"ר אגודת ישראל הרב יחיאל וינגרטן השאמר למתנדבים, "את הסינון הראשוני בהתאם לדרישות הרבנים, עברתם כולכם ע"י מייסד ויו"ר ר' הארגון מוטי זורגר הי"ו, הסבלנות שאפיינה אתכם בחצי השנה האחרונה, בהחלט גרמה לכם לעבור את זה בהצלחה", הוא הוסיף ואמר ש "פעילות ארגון 'משמר הרובע' הינה ברוכה עד למאוד, כשלמעשה, מתנדבי הארגון מהווים מעין מאות מצלמות מהלכות ברובעים, ובכך יכולים להוות סיוע רב, למשטרה, ולכוחות הביטחון בעיר".

עוד דיבר חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס, ומפקד זק"א לכיש הרב אברהם דרעי שאמר "מה נפלא לראות את פני המתנדבים היקרים, כולם ניכר עליהם אשר הינם נמנים על בני תורה וזה חשוב מאוד", עוד אמר, כי "יחידה כזו הייתה צריכה לקום מזמן וטוב שהוקמה לפחות כעת, לטובת התושבים", וכן דיבר על כך ש "עצם זה שארגון 'משמר הרובע' חתום על ביטחון התושבים ברובעים זה דבר עצום".

חבר מועצת העיר מטעם סיעת אגודת ישראל הרב יהושע טננהויז הביא את ברכת הדרך של כלל נציגי הקהילות בעירייה ואמר שהוא מכיר את יו"ר ומייסד משמר הרובע ר' מוטי זורגר הי"ו ונמצא איתו בקשר הדוק ודיבר על כך שבמבחן הנחישות והסבלנות הוא עמד יחד עם מתנדבי 'משמר הרובע' בגבורה, ולא נותר לו להוסיף, אלא, ש "בעזרת ה' הארגון החשוב יקום בגאון ובעוז ובשת"פ מלא עם כלל הגורמים".

אחרון חביב עלה לדבר מייסד ויו"ר ארגון 'משמר הרובע' ר' מרדכי זורגר הי"ו ואמר, "ברצוני להודות בראש ובראשונה לרבנים שליט"א, הספרדים והאשכנזים, כמו גם, לשלוחי הציבור, חברי מועצת העיר, וסגני ראש העיר, על שיתוף הפעולה יוצא הדופן, ועל הענקת הגב והתמיכה ממש מקיר לקיר, תמיכה חוצה מגזרים ומפלגות, והכל למען המטרה החשובה של הקמת הארגון החשוב הזה, ברצוני להודות לכם המתנדבים המסורים, על שלא השארתם אותי לבד, ועמדתם לצידי כחומה בצורה, ואיתנה, לאורך כל הדרך הארוכה ורבת המכשולים".

עוד ציין כי, ב "ימים הקרובים אי"ה, נתחיל את תהליך הכשרת המתנדבים ע"י הגורמים המוסמכים, ובכך נעניק למתנדבים היקרים את הידע והמקצועיות, כמו גם את הסמכות לפעול בשטח, יו"ר הארגון סיים את דבריו בברכה השגורה בפיו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן