עמותת מכבי עירוני אשדוד בחרה דגו

לאחר בחירות דרמטיות נבחר כדורגלן העבר, ברוך דגו לועד המנהל של עמותת מכבי עירוני אשדוד ("הרגשה הכי כיפית בעולם"). עוד נבחרו: עו"ד דרך ארליך, אספורמס, בן חמו ואבו. המפסידים: יעקב קראדי וליאת אפרתי שנותרו מחוץ להנהלה

צילום: מדיה עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר אוהדי עירוני אשדוד התעוררו לבוקר חדש, עם חבר הנהלה חדש ומבטיח, ושמו ברוך דגו, הכדורגלן האגדי שגדל בקבוצה. ביום רביעי שעבר נערכו הבחירות לועד המנהל של העמותה והתוצאות החלו לזרום על ידי יו"ר האסיפה, העורך דין יצחק שטייבורצל, שהודיע בשעות הערב בחגיגיות על בחירת חמשת חברי ההנהלה החדשים, שיצעידו את הקבוצה קדימה לאתגרים העתידיים בשנתיים הקרובות. ההנהלה פרסמה הודעה בזו הלשון:" כ-230 חברי עמותה אשר לקחו חלק בבחירות, קבעו את הרכב ההנהלה לשנתיים הקרובות, כאשר השינוי היחיד מההנהלה המכהנת הוא הצטרפותו של הסמל הבלתי מעורער, ברוך דגו, אשר זכה בכמות הקולות הגבוהה ביותר ויכהן כחבר הנהלה מין המניין." תוצאות הבחירות לא הפתיעו אף אחד, שכן, מאז הצטרפותו של דגו לעמותה, מועמדותו צברה אהדה ותאוצה בקרב קהילת עירוני אשדוד.
כל חבר עמותה היה זכאי לבחור 5 מועמדים והקשר האגדי בן ה-39, זכה בלא פחות מ-154 קולות, המצביעים על אמון טוטאלי של אנשי עירוני בברוך דגו. אל המקום השני בטבלת הקולות הגיע עורך דין חנוך דרך ארליך, אשר מוערך מאוד בקרב הקהל ועל כן קיבל 142 קולות. טל אספורמס הגיע למקום השלישי, תומר בן חמו רביעי ושי אבו משלים את הרשימה. שני המאוכזבים הגדולים הם חבר ההנהלה היוצא יעקב קראדי, שזכה ב-44 קולות בלבד וליאת אפרתי, שהגיעה למקום השישי המכובד אמנם עם 84 קולות, אך לא מספיק לכדי כניסה להנהלה ולציר מקבלי ההחלטות.
עכשיו כשהבחירות מאחורינו, הגיע הזמן להנהלה החדשה להפשיל שרוולים, לעבוד בתחזוקת הקבוצה, שיווקה, איתור ספונסרים פוטנציאליים ובניית הסגל לעונה הבאה, שמורכב כיום, אך ורק מהחלוץ אלירן שמש, השחקן היחיד בעל חוזה לעונה הבאה. סביר להניח שברוך דגו לא יסתפק בתפקיד ניהולי בלבד, אלא יהיה בעל תפקיד דומיננטי בצוות המיקצועי של הקבוצה. אין חולק על הניסיון העצום והידע הרב שיביא איתו דגו לקבוצה. ניתן רק לקוות כי השידוך יהיה מוצלח וששיתוף הפעולה בין דגו לבין שאר הנבחרים יהיה מכבד, פורה והכי חשוב, מקדם את הקבוצה לכיוון חיובי.

דגו: "עכשיו מתחילה העבודה״

אשדוד10 שוחח השבוע עם ברוך דגו, שסיפר בהתרגשות: "הרגשתי הכי כיף בעולם. גאווה, כבוד, אושר, שימחה. הכל". סיפר דגו. לגבי העתיד וחלוקת התפקידים הסכים לומר: "עכשיו מתחילה העבודה. כרגע עוד לא נפגשנו כל חברי ההנהלה. רק לאחר שניפגש, נבנה תבנית ואז נדע כל אחד מה התפקיד שהכי מתאים לו, על מנת שנוכל לעבוד בשיתוף פעולה מלא. לא דיברנו על שום דבר כרגע". לגבי מעמדו של המאמן יגאל זריהן אמר: "אני לא יכול לדבר עדיין על אף אחד. זה לא הזמן ולא המקום, בייחוד שעדיין לא נפגשתי עם חברי ההנהלה. אני צריך להתעדכן ולדעת מה היה בקבוצה ומה קורה כרגע בקבוצה ואז כולנו ביחד נחליט לטובת המועדון. כרגע אני לא יכול לענות על זה, לפני שעשינו את הפגישה הראשונית."
דגו המשיך ושיתף: "ברגע שאני בעירוני אשדוד, אתן את כל כולי כדי שהקבוצה בעזרת ה' תצליח. אני לא מכוון לשום דבר, אלא לפגישה עם כל חברי ההנהלה. נשב יחד, נשמע ונראה ולאחר מכן נהיה חכמים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן