עיריית אשדוד קיימה לראשונה תרגיל סייבר רחב היקף

במהלך יום פעילות מלא נבחנה היערכות אגף מערכות מידע ומיחשוב להתמודדות עם מתקפות סייבר. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש בעולם של איומים מתוחכמים ותדירים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד קיימה לראשונה תרגיל סייבר רחב היקף (3.9.25). התרגיל, שהתקיים במרכז הפדגוגי ונוהל על ידי חברת CyberGym, נועד לבחון את מוכנות אגף מערכות מידע ומיחשוב העירוני לאיומים במרחב הדיגיטלי.

במהלך התרגיל השתתפו צוותי IT ואבטחת מידע של העירייה לצד גורמי חוץ המלווים אותה באופן שוטף. יחד, הם התמודדו עם סימולציה טכנולוגית של מתקפת סייבר מלאה – החל משלב זיהוי האיום, דרך בלימתו ועד לשיקום המערכות וחזרה לשגרה.

התרגיל כלל הרצאת פתיחה, הצגת אתגרים ותרחישים אפשריים, וכן עבודה בשיתוף פעולה בין צוותי תקיפה והגנה מקצועיים. התרחישים דימו תקיפה בזמן אמת, תוך דגש על מהירות תגובה, תיאום בין הגורמים השונים ויכולת שיקום מערכות המידע.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיבח את ההיערכות:
"עיריית אשדוד רואה חשיבות עליונה בהגנה על מערכות המידע העירוניות ובשמירה על רציפות השירותים לתושבים. בעולם שבו איומי סייבר הופכים תדירים ומתוחכמים יותר, עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש. התרגיל מהווה נדבך מרכזי בבניית חוסן דיגיטלי לעיר אשדוד ותושביה."

גם יוסי בן סימון, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעירייה, הדגיש את החשיבות:
"התרגיל נועד לבחון אותנו בזמן אמת ולדמות מצבי קיצון, כדי שנדע להגיב במהירות וביעילות עד סגירת האירוע. זהו צעד נוסף במסגרת ההשקעות הרבות של העירייה בתחום אבטחת המידע והסייבר."

התרגיל מהווה אבן דרך נוספת במדיניות העירייה להבטיח שירותים רציפים, אמינים ובטוחים עבור תושבי אשדוד גם בעידן בו מתקפות סייבר הופכות לחלק בלתי נפרד מהמציאות.

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן