עיריית אשדוד מצטרפת למחאת השלטון המקומי: קבלת הקהל תושבת לשעתיים

עיריית אשדוד תצטרף מחר (שלישי) להשבתת קבלת הקהל ברשויות המקומיות ברחבי הארץ, זאת בעקבות החלטת מרכז השלטון המקומי לאחר ניסיון ההתנקשות בראש מועצת ג׳דיידה-מכר, סוהיל מלחם, ובסגנו עובייד עובייד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

על פי ההחלטה, בין השעות 08:00 ל-10:00 לא תתקיים קבלת קהל בעיריות, מועצות מקומיות ורשויות ברחבי הארץ. במקביל תיערך פעילות הסברה והעלאת מודעות בנושא האלימות הגואה נגד נבחרי ועובדי ציבור והרשויות המקומיות.

ההחלטה התקבלה בדיון חירום שקיים יו״ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, בהשתתפות ראשי רשויות מכל הארץ. במהלך הדיון התריעו המשתתפים מפני החרפת האיומים מצד ארגוני פשיעה כלפי ראשי רשויות ועובדי ציבור. ראשי הרשויות ציינו כי מדובר בהמשך ישיר לשורת אירועים חמורים שאירעו בתקופה האחרונה, ובהם גם ניסיון ההתנקשות בראש עיריית עראבה לפני ימים ספורים. לטענתם, המציאות שנוצרה משקפת “משבר משילות עמוק” וניסיון של גורמי פשיעה להטיל אימה ולהשפיע על רשויות מקומיות.

ביבס אמר במהלך הדיון: “לא יעלה על הדעת שנבחרי ועובדי ציבור יהיו חשופים לסכנת חיים יומיומית רק בשל מחויבותם לתפקידם ולשירות הציבורי. כשהפשע המאורגן מנסה להשתלט על הרשויות באיומי נשק – זו פגיעה ישירה בריבונות המדינה”.

עוד קרא יו״ר מרכז השלטון המקומי לממשלת ישראל להכניס את השב״כ למאבק בארגוני הפשיעה ולהתייחס אליהם כאל ארגוני טרור לכל דבר ועניין. בנוסף דרש כי משרד הפנים והמשרד לביטחון לאומי יגבשו באופן מיידי חבילת אבטחה לראשי הרשויות המקומיות, שתאפשר להם להמשיך בתפקידם ללא חשש לחייהם.

ברשויות המקומיות הדגישו כי ההשבתה היא צעד מחאתי שנועד להציף את חומרת המצב ולהוביל לפעולה ממשלתית מיידית נגד הפשיעה המאורגנת והאלימות כלפי נבחרי ציבור.

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן