במסגרת הביקור, יחד עם ראש מינהל התנועה במשרד התחבורה, אדמון בן ליש, פגש המנכ"ל את מנהלת הסניף, שירי אברהם, שמע ממנה אודות מבקרי הסניף ולשם אילו פעולות רישוי הם מגיעים. במקביל, שוחח המנכ"ל עם המבקרים שבאו לקבל שירותי רישוי והתרשם מהם על שביעות רצונם מהשירות.
כחלק מחזון השרה רגב להורדת חסמים ושיפור השירות, במהלך הביקור הורה המנכ"ל לבחון אפשרות לביצוע פעולות רישוי נוספות באמצעות הדיגיטל על ידי כוח אדם שמקבל את פני המבקרים בסניף, עוד טרום פקידי הרישוי, כדי לאפשר ייעול שירות ולקצר זמנים והגעה לסניף.
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "אנו ממשיכים לפעול למען הציבור הרחב לבצע פעולות רישוי רבות באמצעות האתר, מבלי להגיע לסניפי רישוי. עם זאת, סניפי הרישוי חשובים עבור אוכלוסיות המתקשות בקבלת שירותים דיגיטליים, והן לביצוע פעולות המחייבות הגעה לסניף. נמשיך להשקיע בחזון השרה רגב לשיפור השירות לאזרח, בקיצור תורים וביצירת סביבה נעימה ומכבדת".