מיזם לעידוד שימוש במסכות: תעודות הוקרה במקום דוחות כספיים

כחלק מהמאבק בהתפשטות הקורונה, יוזמה של הקונגרס הישראלי שמוציאה לפועל מבצע "אכיפה לטובה" בערים האדומות, ביניהן העיר אשדוד. במסגרת המבצע חרדים וחילונים יחלקו יחד "דוחות חיוביים" לתושבים העוטים מסכה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסגרת המבצע שהתקיים בשלב הראשון באשדוד, חילקו תושבים- חילונים וחרדיים, 'דוחות חיובים' לתושבים שעוטים מסכות ומקפידים על הנחיות משרד הבריאות כחלק מהמאבק בהתפשטות הנגיף.
ד"ר גלעד וינר, מנכ"ל הקונגרס הישראלי אומר כי הפעילות נולדה כחלק ממפגשי מועצת ההסכמות של הקונגרס, המעודדים הרתמות למטרות משותפות. "זאת כחלק מתהליך לאיחוי הקרעים בין המגזרים. המבצע מדרבן לקיחת אחריות אישית ושמירה על ההנחיות מצד האוכלוסייה, כאשר בנוסף, שיתוף הפעולה בין המגזרים עשוי להפיג במעט את התחושות הקשות הקיימות בקרב התושבים החרדים. זו תקופה מאתגרת עבור כולנו, יחד עם זאת, המשבר הוא גם הזדמנות לפתח שותפויות בין החלקים השונים המרכיבים את הפסיפס הישראלי".


חבר המועצה מאיר אברז'ל מחזיק תיק השכונות הוותיקות והון החברתי באשדוד אומרי כי הקורנה לימדה אותנו שאין הבחנה בין אדם לאדם. "הנגיף פוגע בכולנו חילונים, דתיים, צעירים, מבוגרים, עשירים ועניים. אך דווקא עכשיו הקיטוב גדל ואחריות הדדית נעלמת. משמח ביותר לראות קבוצת תושבים מגוונת שצמחה מתוך הדברות ושיח משותף שקמים ועושים מעשה מחבר ומאחד. מפגשי "מועצת הסכמות", "פלוגתא" ביחד עם "היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי" נותנים את התשתית לבוא להיפגש וליצור יחד מציאות אחרת באשדוד. בהזדמנות זו, אני מודה לכל התושבים שלקחו אחריות וקורא לעוד תושבים לבוא ולקחת חלק כי רק יחד נצליח לעבור את זה ורק יחדיו נצליח ליצור את השינויים המיוחלים בעיר אשדוד."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן