מבצע חילוץ מרגש באשדוד: גור חתולים ניצל והועבר לבית אומנה

תושבים שהבחינו בקולות פנו למוקד העירוני 106, וצוותי העירייה הגיעו במהירות למקום. למבצע החילוץ הצטרפו אנשי מנהלת הרובע, המחלקה הווטרינרית העירונית, מחלקת האשפה וצוותי תפעול נוספים שפעלו יחד כדי להציל את הגור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הבוקר שני נשמעו יללות חלושות מאזור טמון אשפה בשדרות ראשון לציון ברובע ט’ באשדוד – קולות שהתבררו כקריאה לעזרה של גור חתולים קטן שנלכד בתוך המתקן. בין המשתתפים בחילוץ היו דוד בוארון ושניר מהמחלקה הווטרינרית, נדב אבוטבול ממחלקת האשפה וצוות מנהלת הרובע שליווה ותיאם את הפעילות בשטח.

מחלקת האשפה הזעיקה משאית מנוף שהחלה להרים בזהירות את הטמון, בזמן שהצוותים פועלים באיטיות ובזהירות רבה כדי שלא לפגוע בגור הקטן. לאחר דקות של חיפושים והוצאת פסולת, הצליחו אנשי הצוות להגיע לתחתית הטמון – שם נמצא גור החתולים כשהוא מפוחד אך בחיים. באמצעות מוט מיוחד עם רשת הצליחו המחלצים להרים את הגור בעדינות ולחלצו בשלום, רגע שעורר התרגשות גדולה בקרב כל הנוכחים במקום.

לאחר החילוץ הועבר הגור לכלבייה העירונית באשדוד, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני על ידי ד”ר דנית. הגור עבר חיסון מרובע, טיפול נגד פרעושים וקרציות וטיפול נגד תולעים, ובהמשך היום צפוי לעבור לבית אומנה.

ראש מנהלת הרובע, נילי אלמליח, אמרה: “זהו רגע קטן שמזכיר לכולנו כמה חמלה, ערנות ושיתוף פעולה יכולים להציל חיים. אני גאה בצוותים שפעלו במהירות, ברגישות ובמסירות גדולה כדי לחלץ את הגור בשלום.”

בעירייה ציינו כי בכלבייה העירונית באשדוד ממתינים עשרות גורי חתולים לבתים מאמצים ולבתי אומנה, בתקווה למצוא עבורם עתיד חם ואוהב.

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן