כבן 22 נפל מגובה באתר בניה באשדוד – חולץ ופונה לבית החולים

פועל כבן 22 נפצע בינוני כתוצאה מנפילה מגובה בתוך אתר בניה ברחוב לוחמי האש באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פועל כבן 22 נפצע בינוני כתוצאה מנפילה מגובה בתוך אתר בניה ברחוב לוחמי האש באשדוד.

דניאל בוקובזה חובש וראש סניף איחוד הצלה באשדוד והחובשים שלמה מושקוביץ ויוסף בנימין סיפרו: "נמסר לנו בזירה כי הוא נפל מגובה במהלך עבודתו בתוך אתר בניה. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, כב"ה פועלים לחילוצו ע"י צוות לוחמי אש ולאחר חילוצו הוא יפונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב בינוני".

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן