"יובלים אשדוד": שירות הלקוחות יפעל באמצעים דיגיטליים ובמוקד הטלפוני בשל התפשטות הקורונה

החל מיום שלישי, ה-04/01/22 ועד שתפחת התפשטות המגיפה.

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל

לאור העלייה בהתפשטות נגיף הקורונה במדינה ובכלל זה באשדוד – ומתוך דאגה לבריאות הציבור החליטה הנהלת "יובלים אשדוד" לסגור את מרכז שירות הפרונטאלי שברחוב הקליטה 4 , החל מיום שלישי, ה-04/01/22 ועד שתפחת התפשטות המגיפה.
מ"מ מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך," התאגיד ביסס מהפיכה דיגיטלית בשירות הלקוחות בשנים האחרונות – המאפשרת לנו כיום להעניק את כל השירותים אונליין ."
כל שירותי התאגיד , ובכלל זה, עדכון מספר דיירים בנכס, הצהרה על תיקון נזילה, דיווח על החלפת משלמים בנכס ועוד, ניתנים באמצעות הטפסים המקוונים אותם ניתן למלא באתר התאגיד ובאמצעות המוקד הטלפוני 1-800-800-566.

כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

הורדה לאייפון:

דילוג לתוכן