יובלים אשדוד: שירות הלקוחות יפעל בעיקר באמצעים דיגיטליים ובמוקד הטלפוני בשל הקורונה

לאור העלייה בהתפשטות נגיף הקורונה מזן דלתא במדינה, ומתוך דאגה לבריאות הציבור החליטה הנהלת "יובלים אשדוד" לסגור את מרכז שירות הפרונטאלי שברחוב הקליטה 4 , החל מיום שלישי, ה-10/08/21, למעט לפגישות בתאום מראש.

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל

כל שירותי התאגיד , ובכלל זה דיווח על החלפת משלמים בנכס, עדכון מספר דיירים בנכס, הצהרה על תיקון נזילה ועוד, ניתנים באמצעות הטפסים המקוונים אותם ניתן למלא באתר התאגיד ובאמצעות המוקד הטלפוני 1-800-800-566 אשר תוגבר לאור המצב. עם זאת בכדי להתחשב בתושבים המתקשים הוחלט כי באפשרות התושבים לתאם פגישה מראש במוקד הפרונטאלי (באמצעות שיחה למוקד הטלפוני). המפגש יבוצע תוך שמירה קפדנית על הננחיות.
מ"מ מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך ,"עוד קודם למגפת הקורונה הטמענו שירותים דיגיטליים מתקדמים – במסגרת החדשנות בשירות שאנו מובילים. אמצעים אלה מאפשרים לתושבים לקבל שירות מיטבי – באמצעות הטלפון הנייד או מהמחשב האישי ובכך לחסוך זמן יקר".
יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן," עובדי יובלים אשדוד מחויבים להעניק ללקוחות שירות מהיר, זמין ויעיל גם בעת זו, כולנו תקווה שבקרוב נתגבר גם על הגל הנוכחי"

כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

הורדה לאייפון:

דילוג לתוכן