התפשטות הקורונה באשדוד: מרכז שירות לקוחות של "יובלים" ייסגר לקבלת קהל

ניתן להמשיך ולבצע את כל הפעולות והבירורים בטלפון 1-800-800-566 ,בפקס 08-8628955, דוא"ל :[email protected] ,

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל

"יובלים אשדוד": שירות הלקוחות יפעל באמצעים דיגיטליים ובמוקד הטלפוני בלבד בשל התפשטות הקורונה
לאור העלייה בהתפשטות נגיף הקורונה מזן דלתא במדינה, ומתוך דאגה לבריאות הציבור החליטה הנהלת "יובלים אשדוד" לסגור את מרכז שירות הפרונטאלי שברחוב הקליטה 4 , החל מיום שלישי, ה-10/08/21.
כל שירותי התאגיד , ובכלל זה דיווח על החלפת משלמים בנכס, עדכון מספר דיירים בנכס, הצהרה על תיקון נזילה ועוד, ניתנים באמצעות הטפסים המקוונים אותם ניתן למלא באתר התאגיד ובאמצעות המוקד הטלפוני 1-800-800-566 אשר תוגבר לאור המצב. בנוסף – באפשרות התושבים להשאיר מעטפה סגורה עם המסמכים הרלבנטיים לשירות הנדרש בתיבה הנמצאת בכניסה למרכז השירות. יודגש כי בכל מקרה חל איסור על כניסה למרכז בשל החשש מהידבקות.


מ"מ מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך ,"עוד קודם למגפת הקורונה הטמענו שירותים דיגיטליים מתקדמים – במסגרת החדשנות בשירות שאנו מובילים. אמצעים אלה מאפשרים לתושבים לקבל שירות מיטבי – באמצעות הטלפון הנייד או מהמחשב האישי ללא כל צורך להגיע לשירות הלקוחות ובכך לחסוך זמן יקר".
יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן," עובדי יובלים אשדוד מחויבים להעניק ללקוחות שירות מהיר, זמין ויעיל גם בעת זו, כולנו תקווה שבקרוב נתגבר גם על הגל הנוכחי".

וכן באמצעות טפסים מקוונים באתר החברה שכתובתו https://www.yuvallim.co.il/
נציגינו ממתינים לך.

כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

הורדה לאייפון:

דילוג לתוכן