ההסכם נחתם בין ההסתדרות, חברת תעבורה ימית אשדוד, ומשרד האוצר, וכולל שיפורים משמעותיים בתנאי ההעסקה של כלל עובדי החברה, עם תחולה רטרואקטיבית.


הסתדרות העובדים, בראשות ארנון בר-דוד ובהובלת איגוד עובדי התחבורה, חתמה על הסכם קיבוצי חדש ומשמעותי לעובדי חברת נמלי ישראל. ההסכם, שנחתם בשיתוף פעולה עם הנהלת חברת תעבורה ימית אשדוד ומשרד האוצר, מביא עמו שיפורים ניכרים בתנאי ההעסקה של עובדי החברה בכל הסקטורים.


ההסכם שנחתם על ידי ראשי ההסתדרות ובהם יור מרחב אשדוד בהסתדרות חיים שייב , ייכנס לתוקף באופן רטרואקטיבי, מתבסס על עיקרי הסכם המסגרת למגזר הציבורי לשנת 2023. הוא יחול על מגוון סקטורים בחברה, כולל קציני הים, עגינה, גוררות, נתבים, תצפית וצוותי מנהלה.
במסגרת ההסכם החדש ייהנו עובדי החברה מתוספות שכר חודשיות של מאות שקלים וכן מהפחתה בשעות העבודה השבועיות, צעד שצפוי לשפר את איכות החיים והאיזון בין העבודה לחיים האישיים של העובדים.
ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, אמר לאחר החתימה: "מדובר בהישג חשוב שמשקף את המחויבות שלנו לשפר את תנאי העבודה של עובדי חברת נמלי ישראל. ההסכם הזה מבטיח יציבות ושיפור משמעותי לרווחת העובדים".
מאיר בן גוזי, סגן יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות, הוסיף: "ההסכם הוא תוצאה של שיתוף פעולה ממושך ופורה בין כל הצדדים המעורבים. אני גאה לראות את תוצאות העבודה המאומצת שלנו."
בקרב העובדים נרשמת שביעות רצון מהמהלך, כשהם רואים בו צעד חיובי ומשמעותי לקראת שיפור תנאי עבודתם והכרה בחשיבותם כחלק ממערכת הנמלים בישראל.
חחחחח לא חיים שייב ולא בן גוזי לא היו מעורבים בהסכם המסגרת. ניר אייזנברג הוא האדריכל ושני הליצנים מאשדוד הגיעו לקחת קרדיט.
מה עם קציני צי הסוחר ? מישהו שם קצוץ ? משפחות לא יכולות לבקר בשום נמל ! תנאי שכר של עבדים , פיתחו יפה את הנמלים אבל מי סופר את הקצינים בים ?! כמו שלא הגיעו לפה מטוסים ביום הנורא גם לא יהיה אוניות , בושה
בן גוזי אפילו לא יודע את שם החברה, זה תעבורה ימית אשדוד. זה עלוב לקחת קרדיט על משהו שהוא וחיים שייב לא היו מעורבים בו בכלל, אבל בכלל. שניהם קיבלו מידע אנונימי שיש טקס חתימה ופשוט צצו שם ובחוצפה גם לוקחים קרדיט, מי שהיו אחראים להסכם הם אבי לוי מאיגוד קציני הים וניר אייזנברג, להם מגיע הקרדיט.