חמישה לוחמי צה"ל נפלו בקרב בבית חאנון שבצפון רצועת עזה אמש. הודעות נמסרו למשפחותיהם.
עד כה, הותרו לפרסום שמות ארבעה מהנופלים:
-רב סמל במילואים בנימין אסולין (Benyamin Asulin), בן 28, מחיפה, לוחם בחטיבה הצפונית, אוגדת עזה.
- סמל ראשון נועם אהרון מסגדיאן (Noam Aharon Musgadian), בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד נצח יהודה.
- סמל ראשון מאיר שמעון עמר (Meir Shimon Amar), בן 20, מירושלים, לוחם בגדוד נצח יהודה.
- סמל משה נסים פרש (Moshe Nissim Frech), בן 20, מירושלים, גם הוא לוחם בגדוד נצח יהודה.
שמו של הנופל החמישי יפורסם בהמשך. יהי זכר כל הנופלים ברוך. - באותה התקרית, נפצעו ארבעה עשר חיילים, שניים קשה שישה בינוני והיתר קל, גם משפחותיהם עודכנו.
מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי שני מטענים הופעלו על כוח הלוחמים בזה אחר זה, ולפי ההערכה, מדובר במנגנון הפעלה מרחוק. בזמן הליך פינוי הנפגעים מזירת המטענים, מחבלים ירו מתוך מארב לעבר כוחות החילוץ, והם ספגו נפגעים נוספים





