האקדמית אחוה למען בעלי העסקים

בעלי עסק או מתכננים לפתוח אחד? במכללה האקדמית אחוה מציעים תכנית מיוחדת המיועדת לקבלת כלים מקצועיים לניהול עסקי שיעזור לכם להצליח. התכנית אינה דורשת השכלה אקדמית ומתאימה לכל הגילאים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

56 אלף עסקים בישראל נסגרו במהלך שנת 2020, גידול משמעותי לעומת השנה הקודמת. אמנם במשרד האוצר מייחסים את הגידול למשבר הכלכלי שהביאה עימה מגפת הקורונה, אך מידי שנה נסגרים בממוצע כ-40 אלף עסקים בישראל – מספר גבוה מאוד. במכללה האקדמית אחוה יציעו החל מאוקטובר הקרוב תכנית חדשה וייחודית להכשרה מקצועית של בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שתאפשר להם לקבל כלים מגוונים לניהול העסק שלהם, ויגדילו משמעותית את סיכוייהם להצליח ולהגיע לעצמאות כלכלית.
מדובר בתכנית בשם "פרקטיקה", שפועלת בשלושה מוסדות אקדמאיים בלבד ברחבי הארץ, בהם האקדמית אחוה. התכנית פועלת מטעמה של עמותת "יוזמות עתיד", שנוסדה על ידי ניסים בראל ושמה לה למטרה לצמצם פערים בחברה הישראלית על ידי פיתוח יוזמות מקומיות. במסגרת התכנית, שנמשכת כשמונה חודשים וכוללת 26 מפגשים בני 3 שעות כל אחד, יפתחו המשתתפים את כישוריהם העסקיים, יקבלו כלים להתגבר על מחסומים, יעצבו יוזמות עסקיות פוטנציאליות וייצרו רשת של קשרים עם יזמים ובעלי עסקים כמוהם, שתאפשר שיתופי פעולה עסקיים ביניהם. המשתתפים גם ייהנו מסדנא שתעניק להם כלים בתחומי הפרסום הדיגיטלי לעסקיהם, תחום הנחשב לצומח מאוד בשנים האחרונות, וכן כלים לניהול תפעולי של העסק שלהם.
התכנית כוללת לימוד עיוני ומעשי על התהליך הנדרש לפתיחת עסק, כך שהסיכויים להצלחתו ייגדלו באופן משמעותי. כך, בין היתר ילמדו המשתתפים לאתר את צורכי הלקוחות העתידיים שלהם, לנתח את השוק בו יפעלו ואת המתחרים שלהם, להשיג מימון מיטבי מהמערכת הבנקאית בתמחור משתלם וכן היבטים פסיכולוגים של יזמות וניהול. המשתתפים יזכו גם לליווי צמוד של מנטור מתחום העסקים, ומנחים שיסייעו להם לגרום לעסק שלהם להצליח.
ד"ר גילי גבאי, המלווה האקדמית של תכנית "פרקטיקה" באקדמית אחוה, אומרת כי התכנית תאפשר לבעלי עסקים לרכוש כלים לקידום העסק, ולהתגבר על חסמים אישיים וחסמים של העסק. התכנית תסייע ליזמים לפתח חשיבה שתוביל לקבלת החלטות חשובות. "אנחנו רואים בתכנית לא רק תכנית מקצועית שמעניקה לבעלי רוח יזמית ובעלי עסקים כלים, אלא גם תכנית שמותאמת ספציפית לצרכי המשתתפים, תכנית לקהילה של אנשי עסקים ויזמים מהדרום. אני קוראת לכם להירשם לתכנית כדי לנצל הזדמנות פז בה תישענו לאחור למשך 3 שעות אחת לשבוע ותתבוננו על העסק שלכם בפרספקטיבות חדשות. התכנית מבוססת על ניסיון רב בשטח ואנחנו באחוה מאמינים בה ובכם ומצפים לפגוש כל אחת ואחד מכם".
עלות התכנית תעמוד על 1,350 ש"ח בלבד, למרות שעלותה המקורית עומדת על עשרות אלפי שקלים. ההרשמה לתכנית אינה דורשת השכלה אקדמית כלשהי. פרטים על הרשמה ניתן לקבל באתר האינטרנט של המכללה האקדמית אחוה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן