במסגרת פרויקט מיוחד שפרסם העיתון, הוצג בן זקן כאחד מבכירי הדור החדש של השירות הציבורי בישראל, בזכות הובלת רפורמות תחבורתיות רחבות היקף, קידום פרויקטים לאומיים ותפיסה ניהולית חדשנית המשלבת דיגיטציה, פיתוח תשתיות וחיזוק החיבור בין הפריפריה למרכז הארץ.
בן זקן, בן 40 נשוי ואב לשלושה, מתגורר באשדוד ונוהג להגיע מדי יום למשרד התחבורה בירושלים באמצעות תחבורה ציבורית. לפי הפרופיל שפורסם, הוא רואה בתחבורה הציבורית כלי מרכזי לצמצום פערים חברתיים ולהרחבת שוויון ההזדמנויות בישראל.

בכלכליסט ציינו כי תחת הנהגת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, מקדם משרד התחבורה שורת מהלכים משמעותיים בתחומי התחבורה הציבורית, התשתיות והבטיחות בדרכים, לצד שיתופי פעולה בינלאומיים רחבי היקף בתקציב כולל של כ־58 מיליארד שקלים.
בין המהלכים המרכזיים שהוביל בן זקן נמנית רפורמת "צדק תחבורתי", שנועדה לעודד שימוש בתחבורה ציבורית באמצעות הנגשה והוזלת מחירים, וכן קידום חוק הרשויות המטרופוליניות, שמטרתו להעביר סמכויות ניהול תחבורה לרשויות המקומיות. רק לאחרונה עמד בן זקן בראש ביקור מקצועי באבו דאבי, במסגרתו נפגש עם בכירי חברות הנמלים והרכבות של איחוד האמירויות, במטרה לקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחומי הלוגיסטיקה, המסילות והסחר האזורי. במסגרת הביקור נדון גם מיזם IMEC, המכונה "מסילת השלום", שנועד לחבר בין הודו, מדינות המפרץ, ישראל ואירופה באמצעות רשת נמלים ומסילות רכבת.
בכתבת הפרופיל צוטט בן זקן כשהוא מדגיש כי "התחבורה בישראל היא מנוע של שוויון הזדמנויות", והוסיף כי פיתוח תשתיות תחבורה הוא כלי משמעותי לקיצור מרחקים, חיזוק הנגישות וצמצום פערים חברתיים וכלכליים ברחבי המדינה.






גאווה? במה בדיוק בלהיות סמרטוט של שאה כשלת, בגך שלא הרים פיתוח של רכבות בישראל. כלומניק כמו כול המינויים של מירי רקב
למה הוא לא חשף שמי שמממן את הטקס הוא משרד התחבורה, מעניין שמי שחותם על השיק גם קיבל מקום של כבוד?