בנמל אשדוד נערכים לפתיחת מרכז המבקרים, עד אז – במתכונת וירטואלית

במקביל להקמת המרכז הוירטואלי החדש, השקיעו בנמל אשדוד בפיתוח ושדרוג המרכז הפיזי והם נערכים למבקרים הראשונים שיוכלו להגיע באופן פיזי, בין היתר, תחנת השולחן הניצבת במרכז החלל אשר זכתה לשדרוג מרשים. מדובר במשטח גדול אשר מעניק הצצה למבנה הנמל, לאופן פריקת המטענים ולטכנולוגיות הקיימות בו, בדרך מרהיבה וייחודית

צילום: נמל אשדוד
שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל

מאז תחילתה של הקורונה, נסגר לאורחים גם מרכז המבקרים בנמל אשדוד, שהיה רגיל לארח על בסיס קבוע אורחים מהארץ ומחו"ל, לקוחות, גמלאים קבוצות מאורגנות מגוונות ותלמידי בית ספר. אולם בהתאם לרוח התקופה, בנמל אשדוד אימצו את הדרך החדשה והקימו מרכז וירטואלי חדש לחלוטין. המרכז החדש פונה לאותן קבוצות שנהגו לבקר במרכז הפיזי הוותיק. התיאום מתבצע מול מרכז המבקרים והביקור הינו ללא עלות. 

משפחות ויחידים מוזמנים להירשם לביקורים יעודיים עבורם באמצעות הקישור https://bit.ly/3j7LBj5.

רינת כהן קלנג, מנהלת מרכז המבקרים בנמל אשדוד, הוסיפה: "במשך שנים מרכז המבקרים שלנו אירח אלפי אנשים מרחבי הארץ והעולם, בהם חברות עסקיות מרכזיות במשק, חיילים, סטודנטים, גמלאים ותלמידי ביה"ס. המרכז מעניק הצצה לאחד הנכסים האסטרטגיים של ישראל, עורק חמצן משמעותי לכלכלה ולמשק הישראלי. אנו ממשיכים להשקיע בימים אלה בפיתוח המרכז והחוויה, חוזרים לארח עפ"י התו הירוק ובמקביל מזמינים את הציבור לבקר במרכז הוירטואלי שלנו. כולנו תקווה שנוכל לחזור ולארח כמו בעבר בהקדם".

לתיאום ביקורים לקבוצות אורגניות (חברות/ארגונים) מוזמנים להתקשר לטלפון: 08-8517564/8 או במייל: [email protected]

כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

הורדה לאייפון:

דילוג לתוכן