בכנס בעלי עסקים שנערך אמש(יום ב), חשף ברק סרי את תכניתו לטיפול בבעלי עסקים בעיר אשדוד

״בעלי העסקים הם החוסן הכלכלי של העיר. נחזק אותם ונקים מנהלת עסקים עירונית"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באשדוד יש 7200 בעלי עסקים במגוון גדול של תחומים. לאחרונה ביקש ברק סרי מעו״ד דניאל חוטובלי, יו״ר מטה עסקים, להכין תכנית סדורה לבעלי עסקים בעיר. ברק סרי, עו״ד חוטובלי ושרון מרק, מספר 2 ברשימה ורינה גוטמן, מספר 3 ברשימה, שוחחו בשבועות האחרונים עם עשרות בעלי עסקים, סיירו במרכזים המסחריים בעיר, נפגשו עמם לישיבות עבודה, שמעו על הבעיות והמצוקות והערב פרסו את התכנית שלהם.
במהלך הפגישה הודיעו סרי ומרק כי יפעלו להקים ״מינהלת עסקים עירונית״ שתהיה בית לבעלות ולבעלי עסקים החל מפתיחה העסק ועד סיוע בשיווק ובהכשרות מקצועיות.

סרי: "בעלי עסקים באשדוד טוענים שאין להם כתובת בעיריה. חלק מהם טענו שרואים בהם רק מקור להכנסות ארנונה והם מרגישים הזנחה קשה מצד העיריה. מדובר באנשים שהם עמוד השדרה הכלכלי של העיר. אנשים שמפרנסים עשרות אלפי תושבים. שמעתי את המצוקות בכל הנושאים ואני מבטיח לעשות הכל כדי להקל עליהם ככל הניתן ולאפשר להם לעבוד בצורה טובה ולהרוויח״.

חברת המועצה ומספר 2 ברשימה אשדוד מתקדמת, שרון מרק: “התקציב העירוני של האגף האמור לקדם עסקים הוא הנמוך ביותר מבין כל אגפי העירייה דבר המראה את הזילזול העקבי של העירייה בעסקים באשדוד״. עוד הוסיפה מרק: ״נפעל להקים ״מינהלת עסקים עירונית״ שתהיה בית לבעלות ולבעלי עסקים ה.חל מפתיחה העסק ועד סיוע בשיווק ובהכשרות מקצועיות. למדנו איך זה עובד בערים אחרות ואין סיבה שהעסקים באשדוד ישארו מאחור-הם המנוע הכלכלי של העיר ועלינו להענות לכל צרכיהם כדי שישגשגו ויצליחו״.

עו״ד חוטובלי אמר בין השאר: ״אנחנו פועלים לשינוי במצבם של בעלי העסקים בעיר. יש צורך להקל עליהם בתשלומי הארנונה, לשפר תשתיות במרכזים המסחריים ולפעול למען רווחתם. היום יותר מתמיד ברור כי בהצלחה של העסקים הקטנים והבינוניים יכולה להעשות רק בעזרת יזמות וחדשנות, יצירתיות ומעבר להכל אכפתיות ושותפות אמיצה בין העיריה לעסקים. וזה מה שאנחנו מציעים לעסקים הקטנים והבינוניים בעיר״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן