אשדוד: עשרות צעירים מבני העדה האתיופית בסיור קברי צדיקים ביוזמת המועצה הדתית

עשרות צעירים מבני העדה האתיופית בראשותו של הרב משה ברוך רב המרכז הרוחני ובית הכנסת לעולי אתיופיה, ע"ש רבי אורי בן-ברוך זצ"ל, יצאו למסע תפילות קברי הצדיקים בצפון מירון צפת וטבריה בסיוע המועצה הדתית.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קודם עלייתם לאוטובוס, הרב משה ברוך הזמין את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ואמר לנוסעים, שכל מה שמבקש מהרב עובדיה למען הקהילה, ליבו פתוח כאולם לעזור ולסייע בכל דבר, תמיד מקבל אותנו באופן חיובי ובשמחה, כולנו בקהילה יודעים שיש לנו בעיר נציג ושליח אחד והוא הרב דהן! וסיים בברכה שהקב"ה יצליח דרכו, ימשיך בהרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר ויזכה להגדיל תורה ולהאדירה.

הרב דהן סיפר על הפעילות החשובה של הרב ברוך בקהילת האתיופית, והעלה זכרונות שהיה מגיע לשאת דברי תורה בלילות שבת בפני הצעירים, דיבר על המסירות נפש של הסבים שלכם שיצאו מאתיופיה כדי לעלות לארץ ישראל במסירות והקרבה גדולה, כעת שאתם נוסעים לקברי הצדיקים, העתירו בתפילות עבור החיילים, החטופים שיזכו לחיים טובים ולשלום וישובו לביתם בריאים ושלמים במהרה.

בסיום דבריו, המשתתפים נגשו לרב דהן והודו לו על העזרה בנסיעה ועל כל הסיוע והשיתוף הפעולה למען קהילת יהודי אתיופיה.

לברכות לרב דהן הצטרפו, מר גדי טרקאי יו"ר ועד הקהילה של 'אנדנת' בית תרבות לקהילת יוצאי אתיופיה ועו"ד מסלה אייצ'לותם פעיל למען הקהילה.

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן