אשדוד במקום ה-4 בארץ במסירת חבילות מחו"ל

242 אלף חבילות הזמינו תושבי אשדוד בחצי שנה

צילום: דוברות דואר ישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואצאפ
שיתוף ב email
שיתוף במייל

תושבי אשדוד דורגו במקום ה-4 בהזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע, לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021הזמינו תושבי באר שבע 962 אלף חבילות מחו"ל, לעומת 708 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של כ- 26% ביחס לגודל האוכלוסיה. תושב אשדוד הזמין בממוצע 4.25 חבילות, נתון הממקם את אשדוד  במקום ה-4בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה ובמקום ה6 בארץ ביחס לכמות הזמנות הכללית.

242 אלף מכלל החבילות שהזמינו תושבי אשדוד בחציון הראשון של שנת 2021 נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. 242 אלף חבילות המהוות .25%  מכלל החבילות שנמסרו, חולקו באמצעות 21 מרכזי מסירה הפזורים ברחבי העיר.

בינואר 2021 יצאה חברת דואר ישראל במהלך המחייב זימון תור מראש לפני ההגעה לסניף ("תור בקליק"). מהלך זה שיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים רבים, כאשר חובת הזמנת תור מראש קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר. בסוף חציון ראשון 2021, 57% מכלל המגיעים לסניפי הדואר בכל הארץ הזמינו תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון המקביל.

סמדר בן אבו, מנהלת אזור לכיש בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמרה: "אנו פועלים לשיפור השירות באשדוד ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

הורדה לאייפון:

דילוג לתוכן