איציק משה כובש עוד יעד הסברתי חשוב לישראל : והפעם מדינה מוסלמית, אלבניה

"לראשונה מאז תחילת הפעילות לפני 10 שנים, מצאנו אוזן קשבת במשרד החוץ בישראל", אומר איציק משה, מייסד וראש ארגון ההסברה "בית ישראל", שממשיך בפריסה במדינות אחרות ומביע תקווה לשת"פ ואיחוד כוחות עם המוסדות בישראל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איציק משה תושב אשדוד לשעבר, שהקים את ארגון ההסברה המצליח למען ישראל "בית ישראל" בגיאורגיה והפך למטרה לחיסול על ידי משמרות המהפכה של אירן ממשיך בנמרצות להקים עוד סניפים באירופה.

השבוע זה היה במדינה מוסלמית באלבניה, בה הקים סניף בהשתתפות משלחת ישראלית מהכנסת ומהעולם היהודי לצד בכירי ממשלת אלבניה ונציגי הממסד מארבע מדינות הבלקן, חברי כנסת מימין ושמאל.

איציק משה יו"ר ארגון בית ישראל בגיאורגיה שהיה פעמייםציעד לחיסול האיראנים בשל פעילות ההסברה שלו למען ישראל ושיזם את המפגש באלבניה פנה בנאומו בטקס מרגש לציון יום השואה הבינלאומי שהתקיים בבירת אלבניה, ישירות למשמרות המהפכה באיראן, והצהיר :"אנחנו לא פוחדים! ונמשיך בעשייה הציונית וההסברה למען ישראל. זאת התשובה לטרור, כי עם טרוריסטים ומשתפי פעולה לא מתפשרים".

המשלחת שהתה במשך שבוע בטירנה, עיר הבירה של אלבניה בה הונפו דגלי ישראל במהלך כל ימי ההסברה ושהות המשלחת הישראלית בראשות איציק משה במהלכה ציינו את יום השואה הבינ"ל.

החלק הרשמי החל בהנחת זר לזכר השואה על ידי יעקב חגואל יו"ר הסתדרות הציונית וחיליק בר לשעבר מזכ"ל מת העבודה פעיל בארגון בית ישרל לצד ראש העיר טירנה וראשי המדינה. לאחר מכן קיימו בפרלמנט ישיבה מיוחדת לזכר השואה ותמיכה במלחמה נגד אנטישמיות.

הח"כים מישראל שהיו אורחי הכבוד בפרלמנט התרגשו מהמעמד וחה"כ שלום דנינו מטעם הליכוד שיצא מטעם הכנסת סיכם שהמעמד היה מכובד ומרגש.

בנאומו בבית האופרה, התייחס איציק משה לאנטישמיות בחבי העולם ואמר כי היא אנטי-ציונות וכיום היא מכוונת נגד קיומה של ישראל וציין את חשיבות פתיחת סניפים של "בית ישראל" כהכרחיים לקידום ההסברה והיחסים הישירים עם מדינות ידידות בתחומים רבים. "וזאת התשובה לאנטישמיות על ידי הסברה נכונה, המראה והמציגה את ישראל האמיתית. הפתיחה הרשמית באלבניה, היא הוכחה לכך ש"בית ישראל" הוא רשת והופכת לארגון בינלאומי"

משה גילה כי בקרוב וייפתחו נציגויות של בית ישראל גם בספרד, גרמניה, אוסטרליה וכן בקוסובו, מקדוניה ומונטנגרו.משה ציין כי אלבניה היא מדינה שהצילה יהודים בשואה, והיום היא פותחת דף נוסף ביחסיה עם העולם היהודי וישראל – בתמיכת WZO, UJA ונציגים מכנסת ישראל.

"תודה לאלבניה, ידידת ישראל, מדינה שבה BESA היא לא רק קוד בין אדם לאדם אלא קוד בין אדם לארצו ומולדתו – ולכן בדיוק מכאן, אני פונה לאל-קודס, משמרות המהפכה של איראן: אני כאן, ואני לא מפחד!. אנחנו אומה קטנה אבל חזקה ואין לנו מותרות ואסור לנו לדחות את הפעילות, לשנות את התוכניות ולבטל פעילויות. לא היינו מוכנים במאה 15, לא היינו מוכנים במאה 20, והעולם שתק כשנרצחו 6 מיליון יהודים! אבל אנחנו במאה 21, כאשר יש לנו ארץ חזקה ואין לנו זכות לא להיות מוכנים. נעמוד חזק נגד הטרור ונגד האנטישמיות בעולם".

לסיום אמר משה, "לעולם לא עוד! אנחנו זוכרים ולא נשכח, אנחנו יודעים שהצדק איתנו, ואנחנו מאמינים שנצליח ביחד עם השותפים ברחבי העולם".

בנאום פנה משה גם לדור ההמשך ואמר, שההיסטוריה לימדה אותנו שהדבר החשוב ביותר היא המולדת – וכל השאר זה השאר.

למשלחת לאלבניה הגיעו עשרות אנשים ממערכת הציבורים והפוליטית מימין ומשמאל, ביניהם מנכ"ל המגבית היהודית בישראל והשר לשעבר איציק שמולי המחזק את הפעילות של "בית ישראל".

כמו כן ח"כים לשעבר בראשותו של חיליק בר המשמש נשיא כבוד ב"בית ישראל אלבניה". במשלחת הרשמית היה ניתן לזהות את אחיו של נשיא המדינה יואל הרצוג לצד שרים לשעבר מישראל וארגונים רבים מרחבי העולם.

במהלך ימי ההסברה, נשיא המדינה יצחק הרצוג שלח מכתב לנשיא אלבניה וכן יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודה ליושבת ראש הפרלמנט, ולפרלמנט האלבני על תמיכתם ביהודים והברכה הוקרנה באולם המליאה של הפרלמנט.

"לראשונה מאז תחילת הפעילות לפני 10 שנים, מצאנו אוזן קשבת במשרד החוץ", אומר איציק משה, מייסד וראש ארגון ההסברה "בית ישראל", שממשיך בפריסה במדינות אחרות ומביע תקווה לשת"פ ואיחוד כוחות עם המוסדות בישראל

"אני מאמין שהמתודיקה שפותחה על ידי הארגון בראשותי הינה ייחודית, יעילה ואוניברסלית, והחשוב מכל שניתן לפתוח 100 לשכות הסברה בעולם ללא עלות למדינת ישראל."

בין לבין נערכה פגישה מעניינת של משה עם יו"ר פרלמנט אלבניה, לינדיטה ניקולה. "בסוף ימי ההסברה קיימנו מפגש לקשרים העתידיים בין המדינות במגוון תחומים" סיכם משה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן