הובלה באמצעות מנוף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כל מי שעבר דירה אי פעם יודע שאחד השלבים המורכבים יותר הוא ההובלה. כשהבית כבר ארוז ואינכם מוצאים פינה אחת לשבת בה, אתם מחכים למובילים כדי שיוכלו להעמיס את החפצים שלכם על המשאית ולהוביל אותם לדרכם החדשה. ולאחר מכן, אתם עדיין לא יכולים להתיישב בבטחה בתוך ביתכם, שכן הרהיטים המפורקים שלכם עדיין נמצאים בתוך המשאית. ההובלה הופכת למורכבת אף יותר כאשר יש צורך להשתמש במנוף. רגע אחד, אתם אומרים לעצמכם, מנוף? אנחנו מדברים עם מובילים או קבלני בניין? ובכן, בהובלות מורכבות יש בהחלט צורך להשתמש במנוף, שכן לפעמים הובלה בעזרת מנוף היא הדרך היחידה להוביל את החפצים שלכם בשלום.

מתי נזמין שירותי הובלה בעזרת מנוף?

שירותי הובלה בעזרת מנוף מתאימים מתאימים להובלה של חפצים גדולים וכבדים שאינם יכולים לעבור דרך הפתח של הדלת. זה יכול להיות כלי נגינה גדול כמו פסנתר כנף או נבל (כן, יש עדיין אנשים שמנגנים בכלי הזה), או כמה פריטים כמו סלון הכולל ספות או חדר שינה שיש בו מיטות קומותיים, ספות ועוד.

מי יכול לבצע הובלות באמצעות מנוף?

הובלת מנוף היא עבודה מורכבת שאינה נטולת סיכונים. חשוב לוודא שלחברת ההובלה שאתם מזמינים יש אישור מיוחד להוביל בעזרת כלי איתני זה. כמו כן, מומלץ לשאול את החברה אם יש באפשרותה לבטח את החפצים שלכם. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו תמורה כספית במקרה של פגיעה. זאת ועוד, מומלץ לצלם את הרהיטים המובלים במנוף לפני ההובלה. ואל דאגה, ברגע שאתם עושים שיעורי בית ומוצאים את החברה המתאימה, הובלה בעזרת מנוף תעבור מבלי שתרגישו בה.

נעים להכיר: המנוף

המנוף הוא כלי חיצוני אשר מחובר למשאית. המשאית עצמה חונה מחוץ לבית, ולכן ערב ההובלה כדאי לוודא שתהיה חניה מתחת לדירתכם. המנוף יכול לשאת משקל של 300 קילוגרמים בכל פעם ולהרים את הפריטים לגובה של 40-45 מטרים. כמו כן, מהירות העבודה של המנוף היא גבוהה, וניתן להרים חפצים מהקרקע בתוך פחות מדקה.

כל היתרונות בשימוש במנוף

עדיין מתלבטים אם להזמין שירותי מנוף? אלה כמה יתרונות שכדאי להכיר:

הובלה מאובטחת – אף על פי שהובלה בעזרת מנוף עלולה להיראות מפחידה מעט, מדובר בהובלה מאובטחת מאוד. הפריטים קשורים היטב ומאובטחים בכל תהליך ההובלה.

חוסכים בזמן – מכיוון שעבודתו של המנוף מהירה מאוד, ניתן לחסוך בזמן יקר בעת העברת הרהיטים והפריטים השונים.

ללא שריטות – המנוף מאפשר להעביר פריטים היישר מהחלון. אין צורך לטלטל אותם בחדר המדרגות ולגרום לשריטות.

אינו מטריד את השכנים – פעולתו של המנוף שקטה ואינה מפריעה לסביבה הקרובה.

שומרים על בריאות המובילים – הובלת מנוף פותרת את המובילים מסחיבות ממושכות ובכך מסייעת להם לשמור על בריאותם.

מכינים את הספה לקראת המעבר

אם אתם רוצים להוביל ספה גדולה באמצעות מנוף, כדאי להכין אותה לקראת המעבר הגדול. ראשית, אם מדובר בספה נפתחת שבה אתם נוהגים לאחסן דברים, כדאי להעביר אותם למקום אחר. שנית, אם ניתן, פרקו את הספה עד כמה שאפשר והפרידו אותה מהכריות הנשלפות. ולבסוף, אם יש דברים נוספים שחשוב לעשות, כדאי להתייעץ עם עם המובילים.

כמה עולה הובלת מנוף?

מחירי הובלת מנוף מושפעים מגורמים רבים. מטבע הדברים, הובלת פריט בודד תהיה זולה יותר ותעלה כמה מאות שקלים, בעוד הובלת חדר שלם יכולה להגיע לאלפי שקלים. גורמים נוספים המשפיעים על המחיר הם המרחק הגיאוגרפי של הבית, הקומה שבה ממוקמים הרהיטים וכן מספר הפועלים שיידרש על מנת להוביל את הרהיטים.

צריכים להוביל ספה אך לא יודעים למי לפנות? פורטל הובלות יעזור לכם למצוא את בעל המקצוע המתאים כדי שתוכלו להעביר את הפריט שלכם בבטחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן