סיום אכזרי במושב תומר

מכבי עירוני אשדוד הפסידה בתוצאה 4-3 להפועל בקעת הירדן, במסגרת המחזור העשירי בליגה א' דרום והמשיכה להתדרדר בטבלה. חלוץ הרכש אלירן שמש כבש צמד עבור עירוני, שהוליכה 1-3 במחצית. במחזור הבא: משחק בית נגד מכבי יפו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי עירוני אשדוד יצאה ביום שישי האחרון למושב תומר, למשחק חוץ חשוב נגד הפועל בקעת הירדן. למאמן יגאל זריהן היו הרבה תקוות לקראת המשחק והוא קיווה שעם השחקנים החדשים שנחתו בקבוצה במהלך הפגרה, התוצאות הטובות יתחילו להגיע. אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. למרות יתרון של שני שערים בהפסקת המשחק, 'עירוניה', שסבלה ממחצית שנייה לא טובה, ירדה מנוצחת וצנחה למקום ה-13 בטבלה, כשהיא במרחק נקודה אחת בלבד, מעל הקו האדום. לאחר עשרה מחזורים ניתן לומר בבירור, כי אם לא יהיה שינוי במצב הקבוצה, היא תהיה בסכנת ירידה ממשית.

המשחק הדרמטי נפתח עם שער של המארחת כבר בדקה שנייה, מרגליו של מאור לובין. לאחר השער עירוני נכנסה למשחק וניסתה להשוות. הניסיונות נשאו פרי בדקה ה-39, כאשר נתנאל מוריס ניצל ערבובייה ברחבת הבקעה, כבש מקרוב וקבע 1-1. זה היה השער הראשון שכבשה עירוני אשדוד מאז מונה יגאל זריהן למאמן. כעבור שש דקות החלוץ אלירן שמש שהגיע ממכבי הרצליה במהלך הפגרה, פרע שטר ראשון במדי עירוני, כשכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה והשלים מהפך. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אשדוד זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. אלירן שמש כבש מהנקודה, השלים צמד, העלה את מאזנו לתשעה שערים העונה וקבע את תוצאת המחצית: 3-1 מדהים לעירוני אשדוד.
המחצית השנייה הייתה אולי החלשה ביותר העונה של עירוני אשדוד. דווקא כשחשבנו שיגאל זריהן הולך לזכות בניצחון ראשון העונה, בקעת הירדן חשבה אחרת. בדקה ה-58 מאור עידה כבש וצימק את התוצאה ל-3-2. כעבור שתי דקות הקשר שחף הלמן הבקיע והשיג שוויון מדהים במשחק. שחקניו של יגאל זריהן היו בהלם בדקות האלה. זריהן ניסה להגיב עם חילוף בדקה ה-64, כשעידן חג'ג' נכנס במקומו של נתנאל מוריס, אך גם זה לא עזר. בתוספת הזמן, עידן בנימין כבש את שערו השלישי העונה, הדהים את עירוני וקבע 4-3 למארחת שלא ידעה את נפשה מרוב שמחה.
הפסד מאכזב וכואב לבחורים של יגאל זריהן, שיצטרך לעבוד קשה על מנת להרים את שחקניו, שכשלו ברגע האמת. ביום שישי הקרוב תארח עירוני אשדוד את מכבי יפו, הנמצאת בצמרת, למשחק קשה. יהיה מעניין לראות האם אשדוד תצליח להתאושש מהצהריים המאכזבים במושב תומר.

תם עידן
כמה ימים לאחר ההפסד האכזרי לבקעת הירדן, התברר כי זה היה משחקו האחרון של עידן חג'ג' בקבוצה. הקשר השמאלי, שהיה אחד מהמצטיינים בעונה שעברה ואחד מהגורמים המשמעותיים לעלייה לליגה א', שוחרר מהקבוצה. העונה חג'ג' כבש שער בודד ב-14 הופעות בכל המסגרות. לעומת זאת בעונה שעברה, כבש עשרה שערים עבור עירוני, חלקם חשובים מאוד ונחשב לאחד השחקנים היצירתיים בקבוצה.

חג'ג' היה מקורב מאוד למאמן שי מאור שהתפטר מעירוני לפני למעלה מחודש. מאור אימן את חג'ג בשמשון כפר קאסם לפני כשנתיים ובשנה שעברה הם הצליחו להעלות את עירוני לליגה א', מליגה ב', לאחר סיום עונה מרשים במיוחד. העונה השילוב הזה לא הצליח ולאחר שיחרורו של עידן חג'ג' מעירוני אשדוד, ניתן לומר כי תם עידן בקבוצה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן