אפס מצבים, אפס שערים

מ.ס אשדוד והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 0-0 במסגרת המחזור ה-11 בליגת ה'בורסה לניירות ערך'. המאמן רוני אוואט עדיין לא חזר לפעילות מלאה בשל מצבו הבריאותי וצפה במשחק מהיציע. משה אוחיון: "במחצית הראשונה לא הגענו למשחק״

צילום: דוברות מ.ס אשדוד, טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר פגרה בת שלושה שבועות אירחה מ.ס אשדוד, באיצטדיון היא', לעיני 800 צופים את הפועל כפר סבא, למשחק חשוב. המאמן רוני אוואט, שטרם חזר לפעילות מלאה, צפה במשחק מיציע הכבוד ומי שעמד על הקווים היה עוזרו, משה אוחיון. אשדוד פתחה בהרכב התקפי, עם שובל גוזלן, שחזר להרכב הפותח לאחר תקופה ארוכה ושיחק בחוד לצדו של יקוב סילסבטר. למרות ההרכב ההתקפי, המארחת הציגה משחק חלש מאוד, מיעטה להגיע למצבים וכתוצאה מכך, קיבלנו את אחד המשחקים הפחות טובים העונה בליגת העל.

המחצית הראשונה התאפיינה בהרבה איבודי כדור של שתי הקבוצות שלא נראו טוב כלל. ההזדמנות הראשונה הייתה של האורחת בדקה ה-25, עם בעיטה מעניינת מ-23 מטרים של עומר פדידה, הקפטן ה'כפר סבאי', שפספסה במעט את המסגרת של משפתי. בדקה ה-44 שוב כפר סבא איימה על השער של משפתי, כאשר המגן אביב סולומון (בעונה שעברה במ.ס) הגביה נהדר ויהב אפריאט הצעיר, שהיה פנוי ברחבה בעט חזק, אך השוער של מ.ס הדף מצוין באמצעות רגלו.

גם במחצית השנייה לא היה כל כך מה לספר, למרות התעוררות קטנטנה של מ.ס, שביצעה חילוף. סילבסטר יצא ובמקומו נכנס כנעאן. בדקה ה-48 שלומי אזולאי מסר מדויק לתוך הרחבה, אל הכדור הגיע יצחק אספה, שניסה להקפיץ לכיוון השער, אך לא דייק. בדקה ה-55 אדריאן רוצ'ט, קשר כפר סבא בעט חזק מזוית קשה, אך מצא רק את הרשת החיצונית. שתי דקות חלפו והמחליף מוחמד כנעאן היתל בכל הגנת כפ"ס ושיגר בעיטה מ-15 מטרים לעבר ידיו המושטות של השוער איתמר ישראלי שקלט את הכדור. בתוספת הזמן שגיב יחזקאל נגח מעל לשער ממצב טוב בתוך הרחבה.
בסיום: 0-0 חלש ומשעמם, שמשאיר את מ.ס אשדוד במקום השמיני בטבלה. נקודת האור היחידה במשחק הייתה העובדה שבפעם הראשונה העונה, מ.ס אשדוד מצליחה לשמור על רשת נקייה. ביום רביעי יצאה הקבוצה ל'סמי עופר' למשחק במסגרת מחזור אמצע השבוע, נגד מכבי חיפה, שהסתיים אחרי סגירת הגיליון. ביום ראשון תארח אשדוד את בית"ר ירושלים, למשחק שצפוי למשוך אליו קהל רב.

אוחיון: ״מעודדים שלא ספגנו שער״

משה אוחיון אמר לאחר המשחק: "רוני היה חסר לנו היום על הקווים. היינו בקשר השבוע במהלך האימונים. במחצית הראשונה לא הגענו למשחק, למרות שעלינו עם שני חלוצים. במחצית השנייה עשינו שינוי ונראינו טוב יותר. מעודדים מזה שלא ספגנו שער ומסתכלים קדימה למשחקים הבאים. פתחנו טוב את העונה, אך ההמשך לא היה כל כך טוב."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן