חשיבות הנוכחות באינטרנט לעסקים קטנים

לא קל לנהל עסק קטן, בייחוד אם יש לכם מתחרים גדולים בשוק. פעמים רבות העסק הקטן עומד לצד מתחרים ענקיים שלוקחים אליהם את כל הלקוחות. למרבה המזל, בעידן האינטרנט גם עסק קטן יכול ליצור תחושה שהוא עסק גדול ומשפיע. באמצעות פרסום איכותי ותמידי ברשת האינטרנט, גם הע

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זה הקטן גדול יהיה: לקדם עסק קטן מבלי להשקיע הרבה כסף

ישנם בעלי עסקים שחושבים שכדי לקדם את העניינים, הם זקוקים לתקציב גבוה, כאשר ההיפך הוא הנכון. למעשה, בימינו קיימות דרכי שיווק עסקים ברשת שאינם מצריכים השקעות כספיות גבוהות:

הגדירו מראש את התקציב שלכם – כך תדעו מתי אתם חורגים ממנו והאם באמת כדאי לעשות זאת.

השתמשו בקידום ממומן – מה שטוב בקידום ממומן הוא שאתם לא צריכים להשקיע הרבה כסף. תוכלו לשלם לגוגל סכום מסוים, והוא יירד רק ברגע שהגולשים ילחצו למודע הממומנת שלכם. כך שבמקרה זה, אין לכם חיובים בלתי צפויים.

התאימו את הפרסום שלכם לקהל היעד – בין אם אתם כותבים פוסט בפייסבוק או מקימים אתר אינטרנט, תוכלו לחסוך לעצמכם פניות מיותרות אם תשכילו להתאים את התכנים לקהל היעד שלכם. מעבר לכך, במקרה זה ניתן להגיע לתוצאות טובות במהירות רבה יותר.

דעו מה עושים המתחרים שלכם – זה שאתם עסק קטן לא אומר שאין לכם סיכוי נגד המתחרים הגדולים שלכם. למשל, אתם יכולים להציג לגולשים שירות חדש ומקורי שהמתחרים הגדולים לא חשבו עליו עדיין, לפרסם אותו בגוגל ולהביא אליכם לקוחות.

צרו נוכחות ברשת – הראו לגולשים שלכם שהעסק שלכם חי ובועט. התחילו להעלות תכנים ופוסטים בפלטפורמות שונות על בסיס שבועי: פוסטים בפייסבוק, מאמרים בבלוגים ועוד.

צאו ערוץ יוטיוב – גולשים אוהבים להתחבר לסרטונים. גם אתם יכולים ליצור סרטונים קצרים וקולעים המציגים את השירותים שאתם מציעים.

השיווק הממומן שלכם בגוגל

כפי שהוזכר לעיל, אחת הדרכים הטובות יותר לפרסום עסקים קטנים היא שיווק בגוגל ממומן. אתם משלמים לגוגל והיא מפרסמת אתכם במקומות הראשונים. נשמע פשוט? ובכן, לא תמיד. גם בקידום הממומן ישנה תחרות לא מעטה, ולכן כדאי לפנות למקדם אתרים מקצועי שיוכל לסייע לכם עם הקידום הממומן, אחרת פשוט תשלמו סתם לגוגל. לדוגמה, על מנת לקדם את המודעה שלכם, יש צורך לבחור את מילות המפתח המתאימות. לא מדובר בהכרח במילות מפתח פופולריות, אלא דווקא מילות מפתח פופולריות פחות וממוקדות יותר יכולות להביא אתכם למקומות הראשונים.

כמו כן, יש צורך לנסח את המודעה הממומנת, כך שתמשוך את תשומת לבם של הגולשים ותגרום להם לפנות אליכם. וכמובן, מוטב שלא יהיו אלה סתם גולשים, אלא גולשים שיכולים להפוך בהמשך ללקוחות שלכם.

דרך נפוצה נוספת לנצל את השירותים של הקידום הממומן, היא להשתמש ברימרקטינג. מדובר בשיטת פרסום ידידותית שעוקבת אחר הלקוח בעדינות. כלומר, אם הלקוח ביקר באתר שלכם ויצא ממנו מבלי לבצע פעולה כלשהי, הוא יכול לראות את המודעה שלכם גם כשהוא גולש באתרים אחרים כמו יוטיוב או פייסבוק.

מחפשים מקדם אתרים טוב שיוכל להשיג תוצאות איכותיות ומהירות לעסק שלכם? הכירו את Winner Marketing, החברה המובילה לקידום אתרים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן